dinsdag 6 december 2016

BFF

Even een soort van grapje. Aan het dobbelsteenspel gisteren met mijn mentorklas hield ik een klein boekje over. Van Paul Frank. Met als titel 'Best Friends'. In dat boekje staan allemaal grappige tekeningetjes en quotes over best friends. Na het verhaal van Mariken van afgelopen vrijdag kon ik niet anders dan dit boekje aan haar geven.
Dus een labeltje gemaakt, boekje ingepakt en het mee naar school genomen. Zo meteen hebben we grote pauze (berichtje heb ik ingepland op het moment dat op school de bel gaat, hihi) en dan kan ik het gelijk even aan haar geven. Nog een gezellige dag allemaal!
 

14 opmerkingen:

  1. Liebe Ellen
    Toll diese Farben auf dem Anhänger!
    LG Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo, wat vind ik dit tof! Supergezellige verrassing tijdens de pauze, en wat sterk dat jij net dit boekje hebt overgehouden aan het dobbelsteenspel! Ben er blij mee, en tuurlijk komt dit Collecters-item in mijn kamer te staan. Mèt het lieve tagje!! Liefs van BFF xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhhhh wat leuk!! Voor je BFF, geweldig :-) Je hebt er een leuk tagje bij gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Ellen....en je hebt er een prachtige tag bij gemaakt! Groetjes en veel plezier vanmiddag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij is het karma dat dit boekje bij jou terecht kwam :) Geweldig! Geldt ook voor je tag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke tag! Mooi!
    En alles erbij Super! Ik geniet mee van jullie verhalen steeds!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf en fleurig label en wat heb je er weer een feestje van gemaakt, Mariken boft maar met zo'n collega vriendin!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is inderdaad een geweldig leuk toeval zeg ! Ik moest meteen aan Mariken haar post denken toen ik de jouwe in mijn leeslijst zag ! Erg mooi tagje !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee!! Heerlijk zulke dingen doen en krijgen van je vriendin! Mooi label, Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk! Gaaf, toepasselijk boekje voor Mariken! En wat een tof label heb je erbij gemaakt!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha ha het perfecte cadeautje! Het labeltje is ook helemaal leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen