woensdag 24 augustus 2016

Weer thuis

Na drie weken vakantie en vier ingeplande blogberichten ben ik er vandaag weer 'live'. En ik begin simpel: met een labeltje. Gemaakt om aan een lekkere fles dessertwijn te hangen toen we onlangs bij vrienden gingen eten. Het idee hiervoor, of misschien beter gezegd de techniek hiervoor, heb ik bij Mariken vandaan.
Onze vakantie was heerlijk! Gezellig begonnen in Zürich samen met Bob en daarna met z'n tweeën door naar Zuid-Frankrijk. Daar vooral genoten van het mooie weer en het niets moeten. Af en toe een uitstapje gemaakt of een wandeling, maar vooral ook veel gelezen bij ons eigen privé zwembad of op het terras van onze gîte. Echt vakantie dus.
En alhoewel we weer terug zijn uit Frankrijk is onze vakantie nog niet voorbij. Met het mooie weer hier in Nederland gaan we dus gewoon nog even verder met vakantie vieren. Wij gaan vandaag naar het strand. En jullie? Ook zomerse plannen voor vandaag? Geniet ervan!

15 opmerkingen:

  1. Hoi Ellen,
    wat heerlijk dat je zo'n fijne vakantie had !
    Lekker genieten vandaag aan het strand en flink smeren zodat jullie niet verbranden !
    Heel leuk labeltje heb je gemaakt ! Lekker kleurrijk !
    Ik heb net gereserveerd bij Elke voor 17 september en zou het heel tof vinden als jullie op dezelfde dag zouden kunnen zodat we elkaar eens kunnen ontmoeten, laat maar weten, ook als het een andere dag is, misschien kan ik het atelier dan gewoon 2 keer volgen :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Ellen
    Willkommen zurück:-) schön bist du wieder hier. Du konntest deine Ferien hoffentlich geniessen.
    Schöner Anhänger... Schlicht und simpel, aber wirkungsvoll!
    Wegen deinem Kommentar bei mir... Du hast ja so recht... Leider habe ich deine E-Mailadresse nicht gefunden. Melde du dich doch bitte zuerst bei mir:-)) du findest meine Mail auf meinem Profil auf meinem Blog. Merci.
    Liebe Grüsse Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er allemaal leuk en gezellig uit ! lief kaartje
    hier staat er een knutseldagje op de planning, we kruipen een beetje binnen, het is toch wel een beetje té...
    geniet nog van je dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig dat je weer 'live' bent! Lief labeltje!
    Mijn vakantie is maandag begonnen...geniet van jullie stranddagje!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk om zo'n labeltje aan een fles te hangen, geeft leuk weg! Leuke foto's, die kruiden vind ik geweldig om te zien zo... (niet dat ik meteen aan eten denk ;-)). Geweldig uitzicht bij jullie zwembad, ik krijg spontaan nóg meer zin in mijn vakantie... Nog anderhalve week :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt goed, jullie vakantie! Heerlijk dat je het nog even kunt voortzetten. Geniet ervan! Voor mij is school alweer begonnen...
    Lief labeltje en mooie techniek! Leuk, hoe jullie bezig zijn met experimenteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom thuis! Heerlijk dat je nog even verder kunt gaan in de vakantiestand! Ik ga straks langs de bieb, en dan lekker met een stapel boeken in de achtertuin. Labeltjes zijn zo leuk om te maken, je kunt van alles met zo'n klein stukje papier en het maakt een presentje helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat het zo geslaagd was jullie vakantie en zo zien je collage er ook uit! Je labeltje is helemaal leuk en fleurig, dit soort dingen maken een flesje wijn of ander drankje net iets leuker om te geven. Mijn vakantie is voorbij, ik mag morgen weer ... verheug me nu al op een snikheet lokaal ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn s'zomerse dag bestond helaas uit werken... maar nu lekker de bbq aan en eindelijk die fles wijn open. Je foto's zien er heerlijk uit, krijg meteen weer heimwee.. en je label, helemaal top!! vooral als er een flesje wijn aan hangt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. welkom thuis Ellen....en gelijk al weer aan het bloggen....het is ook zo ontzettend leuk he! Het label ziet er heel leuk uit...en in combinatie met een lekker flesje wijn....mmmmm!
    De kleinzoon waar ik het gisteren over had woont maar 6 km bij ons vandaan....dus gelukkig zien we hem en zijn zusje wat vaker! Hij kreeg vandaag nieuw gips....het andere gleed zo van zijn handje af!
    Groetjes en geniet nog van het mooie weer....wij hebben vandaag gefietst!
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Welkom terug! Leuke vakantie foto's, ziet er uit als een geslaagde vakantie.
    En dit labeltje, super! Vrolijk met dat roze, en een Catje.

    Bedankt voor je reactie bij mij op mijn blog, vind ik erg leuk!:)

    Groetjes Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben bij dat je er weer bent!
    Leuk labeltje. Grappig ik gebruikte de techniek van Mariken ook onlangs. Veel plezier aan zee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Welkom thuis en geniet nog even lekker van het zomerse weer! Je vakantiefoto's zien er top uit, fijn dat jullie genoten hebben!
    grtz. Colien
    ps Je label is mooi, zou ik bijna nog vergeten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke foto's, ze laten zien dat jullie echt hebben genoten! En je 'simpele' labeltje vind ik juist door zijn eenvoud (en gave kleurtje:)) super leuk! Wat ik ga doen? Hmmmm...ben alweer drie weken aan het werk :(

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vier nog even vakantie maar kon niet nalaten event e reageren :) Welkom thuis! Leuk om de foto's te zien; fijn dat jullie zo hebben genoten! Hoe was het kogeren bij de "schoonouders":)
    Je tagje vind ik gaaf!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen