vrijdag 12 augustus 2016

Summer scrap swap 3 #3

Dit is al weer het derde kaartje van de zomerswap. De opdracht voor Mariken en mij is deze keer: gebruik één van de birthday-stansen op je kaart. In het swap-pakket zitten drie birthday-stansen van Papertrey Ink. Ik heb voor de bovenste gekozen.
Eigenlijk was dit het begin van mijn kaartje. Eerst wilde ik er nog iets van een plaatje boven maken. Daarna had ik het idee om er nog 'happy' bij te stempelen. Maar toen het kaartje een tijdje op het plankje boven mijn bureau stond, vond ik het eigenlijk wel mooi zo. Lekker strak. Dus niets meer aan gedaan. Uiteraard wil ik weten welke stans Mariken gebruikt heeft. Ga je mee kijken op haar blog?

24 opmerkingen:

  1. leuk kaartje is het zo geworden !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Papier - super
    Stans - geweldig
    Meer heeft het niet nodig, ik hou wel van zo'n strakke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superstansen zijn het! Prachtig. Ik denk dat Mariken het vergeten is? Op haar blog een superleuke kart, maar geen birthday stans.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi klopt! Maar ze heeft haar 'fout' inmiddels hersteld ;)

      Verwijderen
  4. Dat wordt wat later...helemaal vergeten!!! Maar de dag is nog maar net begonnen, vanmiddag dus!!! Jouw kaartje is geweldig tof!!! Geniet vandaag! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig....rustig kaartje Ellen!
    Heel erg leuk in deze kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi effect met het kleurverloop en de tekst er weer in gelegd! Ik heb een boel gemist door mijn vakantie, jij bent goed bezig geweest zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb net je blog weer 'bijgelezen', ook weer zulke leuke kaarten gezien! Die 'cats' stempels zijn zo leuk!!! Dit kaartje vind ik ook super. Helemaal goed zo, lekker strak!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij kunt met heel weinig zo'n mooie kaart maken! Hij is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf!!
    Less is more...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Na wat wifi-loze weken weer lekker aan het bijlezen. Ik had de versie van Mariken al gezien. (zelfde papiertje - andere kleur toch?) Jou versie is ook weer geweldig. Het ombre-effect van het papier komt zo mooi uit op deze manier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi, zo lekker strak!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zalig mooi strak verjaardagskaartje!
    fijn weekend
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben het helemaal met je eens, niets meer nodig, goed zo!
    Echt een leukerd, Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi Ellen. Wat een mooie woord stansen zijn het toch. Die strepen zijn mooi gedaan!
    3 x mooi in mijn bericht dat zegt genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Less is more! Gaaf kaartje Ellen, mooi verloop van de strepen. Ben errrugg benieuwd hoe je dat hebt gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi, gewoon een designpapiertje gebruikt! Van Papertrey Ink. Dus niet zo heel ingewikkeld ;)

      Verwijderen
  16. Deze kaart heeft inderdaad niets mer nodig. Hij is prachtig zo!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Less is more; ik ben wég van dat ombre- builder papier van PTI. En gaaf met deze stans. Niets meer aan doen.
    Geniet nog even van je vakantie!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is het toch een gaaf merk! Deze set heb ik ook, en verveeld nooit! Ik vind het een gaaf kaartje. Zelf kan ik dat niet zo CAS, maar zo heeft ieder zijn stijl, en hier ben jij een kei in!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi Ellen.
    Ik altijd maar denken dat er "veel" op een kaart moet. Maar jij bewijst dat dat helemaal niet hoeft. Dit is top!

    Fijne vakantie nog..

    Groetjes Larissa

    BeantwoordenVerwijderen