vrijdag 26 augustus 2016

Oh happy day

Genieten jullie ook zo van het mooie weer? Ik krijg het idee dat mijn vakantie eindeloos duurt, heerlijk! Afgelopen week zijn we drie keer naar het strand geweest. Zo lekker. Vooral als er een beetje wind staat en aan het eind van de dag het strand bijna verlaten is. Vandaag een dagje 'rundum das Haus' en vanavond gezellig bbq-en bij mijn zwager en schoonzus. Zin in!

Deze twee labeltjes stonden nog in de wachtkamer, zoals Martina dat altijd zo mooi noemt. Gemaakt met distress inkt en afgemaakt met twee kleine stempeltjes van Cats on Appletrees en een oud tekststempeltje. Voor de vakantie heb ik ze al gebruikt om aan cadeautjes te hangen. Ik wens jullie een happy en zonnige dag!

12 opmerkingen:

  1. Het is zeker en vast een happy day vandaag ! Ik moet maar een half dagje werken en dan vertrekken we lekker op weekend ! Een huisje MET ZWEMBAD !!!! Hoe vaak heb je hier nou het geluk dat je daar ten volle van kan genieten ???
    Je labels zijn superleuk ! Dat geef een kadootje toch net dat extra als je er een zelfgemaakt label aan hangt !
    Geniet van de BBQ en fijn weekend straks !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kadootjes zijn altijd leuk, met zo'n lief label nog eens extra!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht bij de eerste foto in eerste instantie aan een kaartje, het waren je labeltjes bij elkaar.... Mooie kleuren, zo intens. Je hebt inderdaad geluk met het weer deze laatste vakantieweken. Ook als je moet werken geeft het toch een beetje vakantiegevoel kan ik je vertellen :-) Fijne dag en smakelijke bbq ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha, jij ook een wachtkamer ! =) handig voor als je even geen tijd hebt om à la minute kaartjes te maken
    leuke labels, lekker veel kleur !
    hier te warm, we kruipen allemaal binnen of in het zwembad even onderdompelen, niet te doen, 't zal pikken als we terug aan de slag moeten. ben aan het wachten tot het wat afkoelt, want in de klas moet ik nog 5 graden bijtellen... pffff
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke labels! Fijne dag en geniet van de bbq! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn leuke labels, gaaf! Geniet nog lekker van de vakantie, heerlijk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk dat je zo kunt genieten Ellen.
    Je kaartje en labels zijn heel erg leuk!
    Groetjes en blijf genieten,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele toffe labels, zo leuk van kleur! En dan die schatjes van COA! Dat rundum das house is volgens mij anders uitgepakt...lekker bij Hennie geweest. En vanavond noog BBQ-en...gezellig!! Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve labeltjes zijn het.
    Fijne avond nog, heerlijk bbq weer!

    Groetjes Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker hoor zo een lange vakantie! Wij genieten na het werk van de zwoele zomeravonden, voelt toch nog een beetje als vakantie. Je kaart en labels zijn schattig! Het eendje is zo lief en eigenwijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk he! Ik heb hetzelfde gevoel. Een heerlijk lange (zomer) vakantie. Ik geniet met volle teugen.
    Je labels uit de wachtkamer zijn superleuk. Mooie kleuren!
    De bbq is achter de rug en nu weekend! Geniet ervan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk Ellen. Wij genieten ook zo van die laatste dagen van de vakantie met zo' n zalig weer. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen