maandag 26 oktober 2015

Wish

Op het blog van Try Stampin' On Tuesday zag ik een leuke schets voorbij komen. Eigenlijk wel weer een keer leuk om mee te doen aan een challenge. En dus met die schets een kaartje gemaakt. Uit een blokje een aantal zwart-wit papiertje gehaald en die gecombineerd met geel cardstock. De tekst drie keer gestanst en op elkaar geplakt. Dat geeft wat diepte. En als laatste de punt op de i gezet: een glimsteentje.
Denken jullie trouwens nog aan de lopende challenge bij Craftliners? Een achtergrondstempel gebruiken, daar gaat het om deze maand. Je kunt nog inzenden tot en met het komend weekend.

challenge:

18 opmerkingen:

  1. PRACHTIG kaartje Ellen...heel mooi die zwarte achtergrond en daar die gele tekstletters op geeft een heel mooi effect...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi leuk en heel pakkend!!
    Kortom GAAF!!

    Groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer leuk! Mooi dat vrolijke geel bij dat strakke zwart-wit.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die verschillende patronen/ prints bij elkaar; het deed me denken aan iets "grafisch". Wat ene mooie, strakke en hippe kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. "Een" mooie in plaats van "ene"; dat typen van mij wordt er ook niet beter op :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ... en weer geel gebruikt. Je inspireert mij. Ik moet deze kleur toch ook maar weer eens tevoorschijn halen. Dank je wel, deze ga ik zeker pinnen. Mooi strak allemaal. Ja het meerdere malen stansen geeft zeker een leuk effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee Ellen, wat gaaf zeg, leuke sketch en de kleurencombi is mooi!
    Goed dat je het zegt van Craftliners. Het staat op mijn lijstje, maar was het a bijna weer vergeten..
    Ik ga mijn best doen.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje . Mijn kaartje voor craftliners staat klaar voor donderdag !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je reactie op mijn eekhoorntjesbroodpopjes is grappig !
    De campus waar je dit weekend was met je zoon , ligt omringd door mooie forten , waar ik regelmatig ga wandelen . Je was dus heel close !!
    Fijne dag ! Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was daar inderdaad heel mooi! Midden in de natuur. Leuk dat ik zo dichtbij was :) Dan ken je het ziekenhuis waar Tim werkt vast ook: het Sint-Augustinus.

      Verwijderen
  10. Gave kaart, vind em echt te gek!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Ellen, I love your trio of varying black designer papers for the focal piece of this card and the "wish" element across the center really makes it pop. Very well done. Thanks for joining us at Try Stampin on Tuesday this week! Crystal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie strakke kaart. Prachtig de verschillende printjes designpapier gecombineerd met de gele tekst!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schitterende kaart Ellen in deze kleuren....prachtig!
    De tekst is ook heel gaaf gedaan.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gave kaart, hij valt op in de leeslijst. Mooi uitgevoerd met oranje accenten. Nog fijne dagen gewenst. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi, mooi, mooi. Handige tip van de tekst. Springt er inderdaad uit. Combi met zwart en geel zou ik zelf niet opkomen, maar is echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi
    Je heb er een toppertje van gemaakt
    Hij is super mooi.
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen