vrijdag 9 oktober 2015

Thank you

Dit wordt een bijzonder weekend voor ons! Morgen zijn Joost en ik 12½ jaar getrouwd. En om dat te vieren gaan we met alle kinderen plus aanhang naar Parijs! Is dat niet geweldig?! Joost heeft mij destijds in Parijs, op Place du Tertre, ten huwelijk gevraagd. We waren daar toen met onze kinderen (twee van hem en twee van mij) op vakantie. En daarom gaan we nu terug naar Parijs. Met z'n negenen. Vijf hotelkamers hebben we geboekt. En natuurlijk gaan we naar de Arc de Triomphe, het Louvre, de Eiffeltoren, de Notre Dame en nog veel meer. En niet te vergeten terug naar Montmartre en een biertje drinken op het terras van het huwelijksaanzoek.
Om op tijd richting Frankrijk te kunnen vertrekken mag ik vandaag wat eerder naar huis. Dat kan omdat er drie collega's zo lief zijn om een lesuur van mij over te nemen. Helemaal geweldig! Om hen te bedanken heb ik kaartjes gemaakt. Drie flesjes bier in folie verpakt, kaartje eraan en klaar is mijn bedankje.
 
 

18 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend gaaf Ellen....van harte gefeliciteerd!
    Het is heel bijzonder om met heel het gezin een weekendje weg te gaan.....wat heerlijk voor jullie! De presentjes en kaartjes voor je collega's zijn heel erg leuk....een mooi gebaar! Groetjes en geniet van jullie weekendje weg,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappige stempels! Heel leuk dat jullie dit mooie jubileum met elkaar vieren. Gefeliciteerd alvast en heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, wat een avontuur ! klinkt allemaal spannend ! hopelijk nemen jullie niet de trein ? =)
    proficiat ! lekker genieten !
    een hele leuke attentie heb je daar, zal zeker in dank worden aangenomen
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd.. en wat een super leuk bedankje. Veel plezier in frankrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel bijzonder!! Gefeliciteerd en heel veel plezier!! Superleuk bedankje heb je gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat en een heel gezellig weekend gewenst met jullie inmiddels grote gezin! (ga ik zo nog ff live zeggen, bijna pauze, haha). Superleuk en fijn dat jullie op tijd kunnen vertrekken, geniet ervan! Jammer dat ik vanmiddag mijn eigen lessen moet draaien, die pakketjes zien er gaaf en lekker uit! ;-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet ervan Ellen . Het is je helemaal gegund !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave bedankkado's!
    Heel veel plezier in Parijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd!! en wat leuke en gezellig met allen een weekend naar Parijs.
    Leuke bedankjes voor je collega's! Geniet van je weekend weg.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een romantisch verhaal, ik vind het echt zo mooi! Je bedankjes zijn super! Robert wilde het echt niet hebben, maar ik ben goed in dwang uitoefenen. Die van Steven ben ik niet kwijt...jullie heel veel plezier samen, maar dat komt zeker goed!! En natuurlijk gefeliciteerd met jullie 12 en 1/2 jubileum, iets om heel dankbaar voor te zijn!! Liefs, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke cadeautjes, ik denk dat je al weg bent dus ik hoop dat het een geslaagd weekend was

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi en lief gebaar Ellen, heb een mooi weekend samen met je man en alle kinderen met partners, wat geweldig mooi zal jet zijn en super gezellig...geniet er van. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Ellen met jullie 12½ huwelijk....en wooow wat gaan jullie daar een leuk uitje van maken...zo met z'n allen naar Parijs, dat wordt genieten!!!...
    en wat een leuke bedankjes heb je voor je collega's gemaakt....SUPER
    veel plezier nog...maar je zal dit wel niet meer lezen voordat jullie weg gaan...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke pakketjes heb je gemaakt, die vallen denk ik wel in de smaak! En de kaartjes zijn leuk! Is het een stempel die je hebt gebruikt van de Eiffeltoren? Van harte gefeliciteerd met jullie jubileum en veel plezier in Parijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd, Ellen! Een bijzonder jubileum, dat jullie op een mooie manier vieren. Heel veel plezier in Parijs!
    En je collega's boffen maar met zo een leuk bedankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd! Wat een leuke manier om het te vieren, heel veel plezier! De kaartjes en bedankjes voor je lieve collega's zijn top!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wa een prachtige bedankjes. En gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie een fantastisch weekend met elkaar in Parijs hebben gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super leuk bedacht, nog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen