zaterdag 10 oktober 2015

Love & more

Was ik zo druk bezig met alle voorbereidingen voor ons weekend Parijs en het maken van de bedankjes voor mijn collega's, dat ik bijna vergeten was voor Joost een kaartje te maken. Dat kan natuurlijk niet! Gelukkig toch nog even tijd gevonden. Het kaartje is mee en komt vandaag uit mijn koffer. Want dan zijn we precies 12½ jaar getrouwd! Dit bericht heb ik ingepland en komt online op het moment dat we met z'n negenen op Place du Tertre aan het bier zitten :)
 

13 opmerkingen:

  1. Herkenbaar dat je zoiets tussen al het regelen vergeet, gelukkig dacht je er nog aan. Hele leuke kaart! Mooie kleuraccenten die er uit springen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend GAAF Ellen!
    Jij zit echt vol verrassingen!
    Groetjes en heel veel plezier in Parijs,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi !! Dat word zo genieten voor jullie allen !! Zo bijzonder ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart voor Joost!! Geniet ervan, met z'n allen op Place du Tertre, 121/2 jaar later. Mooi!! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie kaart, geniet van jullie weekend! Hopelijk hebben jullie ook heerlijk weer, hier schijnt het zonnetje...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ellen,
    van harte gefeliciteerd met jullie 12,5 jarig huwelijk! Wat een leuk idee om met elkaar naar Parijs te gaan. Herinneringen maken, top!
    Je kaart voor Joost is super en zegt alles!
    Lieve groet en op naar de 25!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke passende kaart voor deze gelegenheid! Van harte proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd. Wat een prachtig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi met die Ampersand. Meer heeft dit kaartje bijna niet nodig. Enne; proost! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi liefdevol kaartje voor Joost heb je gemaakt Ellen, mooi die woorden die erop staan....Ik vind dat ampersand teken geweldig mooi, ik heb een stempel ervan en kan er geen afstand van doen....Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen