zaterdag 3 oktober 2015

Craftliners challenge oktober

Gisteren is op het blog van Craftliners onze nieuwe challenge van start gegaan. Deze keer is de opdracht: gebruik een achtergrondstempel. Op ons blog kun je veel inspirerende voorbeelden vinden die door het DT zijn gemaakt. Als je meedoet, bedenk dan wel dat je minimaal één item uit het assortiment van onze sponsor Craftlines moet gebruiken om in de prijzen te kunnen vallen. Dat kan bijvoorbeeld iets zijn van MFT, Echo Park, BasicGrey, Taylored Expressions of Carta Bella. Papier, stans, stempel... maakt niet uit.
Ik heb eigenlijk maar één achtergrondstempel, dus die heb ik gebruikt. Het is er eentje van Stampin' Up: Hardwood. Met mijn MFT-stansen wat cirkels gemaakt en zo waar weer gekleurd. Weer zo'n leuk huisje van de Happy New Home set van Tayolored Expressions. De tekst komt uit dezelfde set. En nu zijn jullie aan de beurt :) Je hebt de hele maand oktober de tijd om iets moois te maken. Dat moet lukken!

7 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje . Ik ga weer proberen mee te doen .
    Moet het met 1 grote stempel zijn of mag je met een kleine stempel een achtergrond maken .
    Misschien moet ik eerst maar eens kijken op hun blog . De jouwe is alvast top !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gecombineerd deze kleuren, zou ik niet snel opkomen, maar ze zijn erg leuk samen! Gaaf kaartje met dat leuke huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het lef niet om deze kleuren te combineren; knap zoals jij dat wel hebt gedaan. Dat huisje vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, het moet niet gekker worden, alweer gekleurd!! En een supergaaf kaartje! Toffe kleuren zijn dit!! Alvast gefeliciteerd met Tim morgen en geniet van jullie eerste verjaardag van hem in Antwerpen! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje Ellen...heel mooi samengesteld met een super achtergrond...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje in inderdaad dezelfde kleuren als mijn kaart.
    De achtergrond stempel is mooi! Ik heb er een paar dus kan vast en zeker meedoen!
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer zo een leukerd, Ellen!
    Ik heb ook maar één achtergrondstempel en raad eens welke: juist, hardwood van SU ((-; Nu ga ik even kijken op jullie blog. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen