vrijdag 23 oktober 2015

Autumn scrap swap 2 #2

Herfstswappen met Mariken. Drie weken geleden met kaartje nummer 1. Toen heb ik ook het gave pakket laten zien dat Mariken voor ons heeft samengesteld. Maar dat was nog niet alles. Er kwam zowaar nog een nalevering! Deze toffe stempeltjes van Lawn Fawn:
Natuurlijk meteen gebruikt voor kaartje nummer 2. Veel te leuk! Mariken en ik zijn trouwens gek op lattes. Maar nu ben ik voor de zwarte koffie (of thee ;)) gegaan. Heel klein beetje bruin kleurwerk. Verder alles in het groen: papier, touwtje en plakpareltjes. Natuurlijk allemaal uit het autumn pakket. Ik ga gauw kijken wat Mariken gemaakt heeft. Hop je mee naar haar blog?
 
challenge:
 

14 opmerkingen:

  1. Zeker zijn we gek op lattes!! Maar dit kopje ziet er ook erg lekker uit! Gaaf kaartje, leuk, dat groen! Ik zat ook een beetje met de tekstjes die niet in de fishtail pasten...
    Nog ff en we hebben vakantie, heerlijk he?! Tot zo, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk kaartje en die stempeltjes zijn zoooooo leuk !!!!!!!! Ik zit zelf momenteel met een latte te bloggen, wij hebben een superdeluxe kaffie-apparaat op het werk met versgemalen bonen en lekker schuim :) een heerlijk begin van de dag !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi in zijn eenvoud, door het strakke design en de leuke stempel met het gestreepte papier niets meer nodig. Hier is de vakantie alweer bijna voorbij. Gaat allemaal veel te snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat een gave nalevering heb jij gelregen van Mariken, het is trouwens een heel mooi, het kaartje is herkenbaar jouw stijl, no nonsens, simpel en een tikkeltje stoer, ik hou er van. Fijn weekend, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf kaartje Ellen en niet verkeerd zo'n nalevering :) leuk dat jullie elkaar zo blijven uitdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf kaartje Ellen, ik ben een echte theeleut. Dus hij spreekt mij wel aan.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig kaartje heb je gemaakt Ellen!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ellen
    Heel mooi kaartje heb je met het swappakketje van Mariken gemaakt...en wat zijn dat super schattige stempeltjes

    Groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ellen, ik ben even van Mariken naar jou gehopt. En ook jij hebt voor de koffie gekozen. Grappig dat jullie allebei schrijven dat Latte en favoriet drankje van jullie is.
    Je kaart is echt heel erg leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your card is very sweet! I love how you used the background paper. ;) Thanks so much for joining us for this week's Share Joy Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat kopje!!!! ohhh wat vind ik die gaaf! Ja Lawn Fawn heeft eindeloze stempels; deze zijn geweldig! Prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hmmmm, lekker koffie. Heb ik nu ook zin in. Eerst snel douchen en dan nog gezellig met mijn mannetje op de bank. Hij is net thuis (:
    Zo leuk dat geswapp van jullie! Had je nu minder moeite met de opdracht? hihi
    Top kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo knap zoals jij je kaarten maak. Ik bouw ze altijd vol, bang dat de kaart te 'leeg' wordt. Die stempel is ook zooooo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen