vrijdag 2 oktober 2015

Autumn scrap swap 2 #1

Nou had Mariken al aangekondigd dat ze het me lastig zou maken met het door haar samengestelde autumn swap-pakket... maar dat het zo moeilijk zou worden?! Ik heb echt prachtige spulletjes van haar gekregen, echt verwennerij. Kijk maar!
Zie je die stempeltjes van Lawn Fawn? Supergaaf! Maar daar zit 'm wel het probleem ;) Mariken is een kei in het maken van leuke kaarten met dat soort stempeltjes... maar ik? Woensdagavond heb ik zitten ploeteren op een kaartje. Ik was toen zo aan het 'mopperen' dat Joost zelfs aanbood om me te helpen, hihihi. Gisteren uiteindelijk dit gemaakt. Dat was nog eens een uitdaging! Nu ben ik wel heel nieuwsgierig wat Mariken gemaakt heeft. Hop je mee naar haar blog om te kijken?
Dank je wel, Mariken. Voor al het moois en voor het uit mijn comfortzone halen! Over drie weken mag ik me op kaartje nummer twee storten. Dat wordt spannend...

13 opmerkingen:

  1. O jee, ik voel me bijna schuldig...maar ook weer niet, want ik zie hier een geweldig kaartje verschijnen! Valt niet mee, om uit je comfortzone te gaan, maar het levert wel iets leuks op!! Tot zo, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou je hebt voor niets gemopperd.....wat n Superleuk kaartje!!
    Het pakket is ook om te smullen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom even naar je kaartje kijken nav je 'benauwde' berichtje bij Mariken...maar ik vind dat je een hartstikke leuke kaart hebt gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even de boel aan de kant leggen en dan weer opnieuw beginnen, je kaart is echt leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk pakketje heb je van Mariken gekregen Ellen....en je hebt er een heel gaaf kaartje mee gemaakt! De stempeltjes zijn heel erg leuk. Ik ga ook nog even bij Mariken kijken.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ten eerste : wat een geweldige spulletjes !!!
    Ten tweede : wat maakte je er een supermooi kaartje mee !! Ik kijk al uit naar je volgende creatie ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat dit het resultaat is na een mopper sessie, ik vind je kaartje erg leuk namelijk. Cute stempels zijn al gauw goed vind ik. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou van mij mag je nog eens mopperen want ik vind 'em geweldig! Die muisjes zijn eindeloos. Zó leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind hem echt super leuk geworden! wat een schatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje heb je voor jullie herfstswap gemaakt Ellen ...een schitterend pakketje heeft Mariken samengesteld...daar gaat vast nog veel meer moois mee gemaakt worden...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha, ik moet zo lachen om je verhaal. Ik voel gewoon je worsteling. Maar het si je zo goed afgegaan. Het is een super goed gelukt kaartje à la Mariken, eigenlijk.
    En laat je niet leiden door angst he, he 😀 Je bent er gewoon goed in! Enig kaartje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat ze je zo uit je comfortzone heeft gehaald. Je kunt echt trots zijn op jezelf, want je hebt een leuke kaart gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zitten zwoegen? Maar toch ontzettend leuk gekleurd, Ellen! Schattig kaartje. En wat een mooi samengesteld pakket. Ben benieuwd naar het vervolg (:

    BeantwoordenVerwijderen