vrijdag 13 februari 2015

Winter scrap swap #3

Hoewel Mariken en ik allebei reikhalzend uitkijken naar de lente winterswappen we nog even door. Vandaag een kaartje met schets nummer 3 en de spullen uit het pakket. Ik heb weer één van de leuke wire words van Jilly Bean Soup gebruikt en dat vastgeniet op de kaart. De 'sunshine' is een gedeelte van een tekststempeltje van MME. Vond die samengestelde tekst wel passen bij de gele (zonnige) cirkel. Altijd leuk en spannend om te zien wat Mariken van onze schets gemaakt heeft. Kijk je mee? En hopelijk kom je 6 maart ook weer even langs voor ons laatste winterkaartje.


20 opmerkingen:

  1. Wat geniet ik toch van onze swap...zo gezellig! Ben altijd zo benieuwd wat je gemaakt hebt! Mooie kleuren, gave tekst en die metalen Hello is zo tof! Helemaal leuk zo! Hoop dat alles rustig blijft en dat je ook nog wat kunt genieten! Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellen,
    superleuk jullie swap en wat een toffe kaart heb je ermee gemaakt !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kunt aan je kaartje wel zien dat je zin hebt in de lente!! Hij is mooi, en heerlijk zonnig en vrolijk!!
    De metalen 'hello' is gaaf!!!
    Fijne vrijdag, groetjes Mary

    Ps....helaas zijn de weerberichten aangepast.......we krijgen een redelijk natte week volgende week (zo jammer.....ik had je graag zon gegeven)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, zo'n zonnig kaartje! Daar vrolijk je meteen van op, mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje voor jullie swapuitdaging...de lente komt er al echt aan bij jouw...die metalentekst is ook heel gaaf!!1

    groetjes en een fijn carnavalsweekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en zonnig Ellen, de lente komt eraan! En leuk die wire words!! Ik zie buiten een zonnetje, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit kaartje is verre van winters :) lekker zomers, mooi! Laat dat zonnetje hier ook maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een passend kaartje op deze lenteachtige winterdag in februari. De zon schijnt hier al de hele dag, net als op je blog.
    Vrolijke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke sketch en een nog leukere uitwerking! Vrolijke papiertjes zijn het en wat is het ijzeren woordje toch leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Ellen....en de tekst is zo gaaf....heel erg leuk!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een vrolijke warme kaart. Dat is precies de zon afgebeeld centraal op de kaart :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op die "draadwoordjes" ben ik stiekem jaloers;-) leuke kleurtjes! Doe zo verder, jullie swapjes zijn altijd fijn om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk zonnig kaartje is het geworden Ellen , leuk het ijzeren woord. Ondanks dat het voorjaar nog niet bezig is, toch komt het terug op je kaartje. Het is nu met de eerste zonnestralen wel al genieten. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zó leuk jullie swapjes!! Dit is ook alweer zo'n gave! Ga gauw bij Mariken kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Ellen, ik vind het hier toch al flink zomer hoor met deze kaart. Die tekstvan Jillibean Soup vind ik superleuk!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier word ik vrolijk van! Gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat loop ik achter.....deze kaart is ook al zo gaaf. Ik vind dat "wire word"een echte eye catcher! Lekker vrolijk en zonnig!

    BeantwoordenVerwijderen