woensdag 28 mei 2014

Kleurenkaartenteam: muntgroen en fuchsia

De tijd vliegt echt voorbij! Voor je het weet is het weer de laatste woensdag van de maand en 'moet' er een kaartje voor het kleurenkaartenteam van Martina op mijn blog staan. Wat was ik deze keer weer blij mijn Build A Card-kit! Het blokje (Echo Park: Splendid Sunshine) uit de laatste kit lag nog op mijn bureau en jawel, laten daar nu precies de kleuren tussen zitten van deze maand: muntgroen en fuchsia. Met één van de voorbeeldjes uit diezelfde kit, wat stansen van MFT en een tekst van Paper Smooches heb ik mijn kaartje gemaakt. Via de link naar Martina zijn alle andere deelnemers te vinden.

34 opmerkingen:

  1. Hij is leuk Ellen en inderdaad helemaal de kleuren, heb ook de kit liggen en ook over denken om die te gebruiken!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de kit ook liggen, maar er juist helemaal niet aan gedacht, de kleuren en je kaart zijn helemaal perfect Ellen, ook een leuke tekst. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ie gaaf zeg! Leuke, flitsende kleuren, en een toffe lay-out!
    Tot zo, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, deze schets ga ik maar opslaan, daar kun je veel kanten mee op.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaart, mooi! En herkenbaar dat papier, ik was ook blij met het blokje ;)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart heb je gemaakt in de kleuren van het kleurenkaart team.
    Ik heb ook nog met dit blokje in mijn handen gestaan maar doch weer voor stipjes gekozen.

    Groetjes en een fijne dag vandaag !!

    Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat schitterend, zo mooi die kleuren bij elkaar. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow dat is een gaaf kaartje!
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Ellen,

    Wat een toffe kaart! De kleuren passen helemaal bij het thema, of is het nu andersom? Mooie 'Love'-stans ook... ben fan!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie kaart, prachtige kleuren ook! Super samen gelegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi ellen
    een mooie en vrolijke kaart ziet er 100% geslaagd uit
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Grappig daar is tie weer het Echo Park papierblokje, die heb ik al vaker voorbij zien komen vandaag. Je hebt er een mooie kaart meegemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig, mooi DP en leuke LO. Mooi ook de speelse kleine accenten erbij.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ellen
    Gaaf is je kaart met dit leuke papier, die tekst (stans) is echt heel leuk.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ellen,

    Wat een gave kaart heb je gemaakt met zulk mooi papier en dan die leuke tekst erop.

    Liefs Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ellen,
    Super zeg, wat een leuke kaart, mooi de kleurencombi en de tekst is top..groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi gemaakt Ellen, ontzettend leuk die felle kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi is ook jouw kaartje Ellen, wat een prachtig papier in die kleurtjes en ook leuke details erop....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat grappig! Heb ik dat blokje ook en niet in gekeken! Hoe is het mogelijk, want ik alle beschrijvingen op mijn tafel liggen.
    Je kaart is echt super leuk!
    Groetjes, en geniet van het lange weekend!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie, strakke kaart! Past precies bij deze (KKT) kleurencombi!
    Love it!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gaaf kaartje Ellen, super leuke kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. deze is leuk ! mooi gedaan, al die laagjes en vormen bij elkaar
    blij met je deelname en hopelijk kan je er volgende keer ook weer bij zijn,
    nog een fijne avond,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi
    leuk kaartje in deze kleurencombi
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw! Wat is ie gaaf geworden zeg. Helemaal leuk. Wel toevallig dat de juiste kleurtjes in de Kit zaten. Dat maakt het meteen een stuk eenvoudiger.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuk kaartje, en soms wel eens handig he zo'n kit :-)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Ellen! Ik herken in jouw kaartje ook wel iets van mijn KKT kaartje, leuk! Ik hou hiervan! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ooo , echt een hele leuke .
    Groetjes ,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen