donderdag 29 mei 2014

Envelop punch board workshop: kaartjes

Hier het vervolg van de envelop punch board-workshop. Na de heerlijke lunch (dank je wel, Sandra) zijn we verder gegaan met nog een doosje. Nou ja, meer een doos, want de kaartjes die we daarna zijn gaan maken, passen erin. De leuke envelopkaart was klaar toen Mariken en ik naar huis gingen, de andere twee kaartjes heb ik thuis afgemaakt. Helaas heb ik niet zo veel mooie SU-spullen als Inge, maar  het is me toch gelukt om er met mijn eigen stempels en stansen wat van te maken. Ook 's middags hebben we volop gebruik gemaakt van de envelop punch board. Zelfs het strikje op de doos hebben we daarmee gemaakt. Zo leuk allemaal!

 

14 opmerkingen:

  1. Nou ja, zeg, ik typ een heel verhaal en dn kan de pagina niet weergeven worden na publiceren.... Wat schreef ik ook al weer? Oh ja dat het er helemaal top uitziet en dat het leuke aan een workshop volgens is dat je eerst braaf doet wat er van je verwachte wordt en dat het je ook inspireert en stimuleert om anders naar je eigen spullen te kijken.
    En je hebt het goed: Hemelvaart en Kerst zullen nooit op 1 dag vallen. Net zoals Pasen en Pinksteren maar dat zul je wel weten als Neerlandica ;-)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk, en nu staan er typfouten, grrrrrrrrrrrrrr.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig allemaal! Inge is dan ook een goede juf (-:
    Maar deze heb je dan toch helemaal zelf afgemaakt, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig Ellen....schitterende materialen heb je gebruikt!
    En het papier is ook heel erg mooi.Jullie hebben het echt weer heel erg gezellig gehad he! Ook je kaartje van gisteren van is prachtig.

    Groetjes en fijne dagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeer mooie werkjes zijn het geworden, met leuk papier,

    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie creaties heb je gemaakt met de punch board! Mooie dingen kan je daarmee maken!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind ze heel erg mooi, Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ellen...
    Je creatie van de workshop zijn in één woord.... SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaartjes zijn het geworden en ik zie al weer dingen die ik ook kan gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jeetje wat je allemaal niet kan maken met een simpele punchboard, je moet het maar net even weten. Een hele mooi kleurencombinatie, leuk gemaakt. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit ziet er allemaal SUPERGAAF uit

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn ze weer leuk .
    En ja SU ,altijd mooie kleuren en leuke trucjes en dat zie je dan aan het resultaat.
    Groetjes ,Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat gaaf allemaal, erg leuk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alweer bijna een week geleden...wat gaat de tijd toch hard. Ik moet mijn kaartjes nog afmaken...eerst nog iets maken voor morgen...een jarige...
    De jouwe zijn prachtig geworden!!
    Fijne weekend, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen