vrijdag 24 januari 2014

Onderzetters


Bij gebrek aan knutselruimte om kaarten te maken me nog maar even op wat haakwerk gestort. Onderzetters deze keer. Het patroon vind je hier. En in dezelfde kleuren ook een doily gemaakt. Nog geen idee wat ik ermee ga doen. Komt vast wel een keer van pas als cadeautje.

Kwam er net pas achter dat ik met dit kaartje in de top drie ben gekomen van SU-per-challenges! De top 3 button staat inmiddels al op mijn blog. SU-per leuk natuurlijk. Was zelf ook wel tevreden over dat kaartje. Dat kun je soms zo hebben ;)



 

14 opmerkingen:

  1. Superleuk Ellen! Enig als kadootje! Mooie kleurencombinatie! Helemaal terecht dat je in de top 3 staat....het is n heeeel gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi setje in mooie kleuren. Leuk he, die onderzetters. Heb ze zelf ook al gehaakt, en na 1 of 2 ken je het patroon uit je hoofd. Heerlijk ontspannen haken!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo in de bloemvorm! En gefeliciteerd met je top 3 plek, leuk dat je zelf ook tevreden was over de kaart. Dat mag zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen knutselruimte...maar wel heel goed aan de haak! Dit is echt superleuk geworden! Mooie kleuren en helemaal af met die onderzetters!
    Tot morgen, Mariken xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kleurtjes, volgens mij jouw favoriet?! Heel mooi gemaakt en leuk met die doily erbij!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw die zijn supermooi, knappe kleuren
    Liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo zo je hebt de smaak echt helemaal te pakken he Ellen? Wij vinden je onderzettertjes echt prachtig! hele mooie kleuren zo ook bij elkaar.

    Wij wensen je een fijn weekend toe :)
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar ga je vast wel eens iemand heel blij mee maken Ellen, mooie kleurtjes ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi gedaan Ellen, super. En wat leuk dat je in de top 3 kwam, gefeliciteerd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zijn ze zeg. Toevallig via een andere weg het patroon uitgeprint vanavond, want ik ben helemaal op de haaktoer. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow gaaf zeg! Eerst moet ik eens leren haken, maar daarna staan deze zeker op mijn verlanglijstje om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie doiley's heb je weer gehaakt Ellen....vrolijke kleurtjes ook....

    groetjes en een fijn weekend nog
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach...wat leuk Ellen....mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    Ja ....als je niet in je hobbykamertje terecht kan...dan ga je gewoon wat anders doen! Nou...dat is je goed gelukt hoor! En wat je kaartje betreft....gefeliciteerd...het is dan ook een heel mooi kaartje vind ik....dus die top 3 plaats is terecht!

    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen