maandag 16 december 2013

Nog wat christmas

Ook deze kerstkaartjes heb ik voor mijn schoonmoeder gemaakt. Voor beide kaartjes het So this is chrismas-papier van Carta Bella gebruikt. De boom van het bovenste kaartje heb ik ook al hier gebruikt, maar door ander papier en andere versiersels is ie toch net even anders. De onderste is redelijk CAS: wat cirkels, een label, letters en de Spritzer Tool van SU zijn daar de ingrediënten.
challenges:
Craft mojo - christmas 
Ge-We - kerst of wintercreatie 
Scrapper's delights #13 - christmas time
 

12 opmerkingen:

  1. Ik vind ze beiden weer erg leuk! Daar zal je schoonmoeder wel weer blij mee zijn!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaarten weer hoor, heel anders dan de traditionele kerstkaarten. Vind vooral de bovenste erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zien ze er weer leuk uit. De letters uit golfkarton op de onderste vind ik erg mooi. Ook je kaartje met de gehaakte ster uit je vorige post vind ik erg leuk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal je schoonmoeder blij zijn met zo'n creatieve schoondochter :) mooie kaarten Ellen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes weer, Ellen. De bovenste vind ik echt een toppertje en die Cas kaart is ook leuk met die mooie letters in ribbelkarton.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo raakt je blokje wel lekker opgebruikt ! vind de letters in het ribbelkarton wel heel erg geslaagd !
    grtjsmartina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaartjes weer Ellen...
    Geweldig leuk die ribbelletters....

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik sluit me volledig bij Rosina aan Ellen......prachtig zijn de ribbelletters.......en ook de kerstboom op de eerste kaart is heel erg mooi.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie scrap kerstkaart. Mooi papier en die ribbelletters zijn top...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thanks for playing along at Scrapper's Delights I LOVE what you have created!
    Kelly x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaartjes !
    Gezellige (knutsel) week ☺
    Liefsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen