vrijdag 13 december 2013

Meer christmas

Mijn schoonmoeder wil graag wat kerstkaarten hebben om mensen te bedanken die haar ondersteunen nu mijn schoonvader in het verzorgingshuis verblijft. Of ik wat kaarten wilde maken? Dat wil ik wel, graag zelfs! Daarom nog maar een paar gemaakt met het inmiddels bekende papier. Natuurlijk weer mijn Sinterklaas-sterren en andere die-namics van MFT gebruikt. Ook deze keer geen tekststempels, maar teksten uit het papier gestanst.
challenge:
Crafts 4 eternity #154 - christmas chaos

16 opmerkingen:

  1. Wauw, jij bent goed bezig zeg! Wat zal je schoonmoeder blij zijn met je prachtige kaarten! Ze zijn echt gaaf zeg!
    Fijn weekend, liefs Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn ze supertop ! heel erg mooi ! ben fan, vooral van de tweede, helemaal geslaagd !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Ellen en wat leuk dat je ze voor je schoonmoeder maakt, lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn weer 2 prachtige kaartjes Ellen...heel lief van je om van die mooie kaartjes voor je moeder te maken.....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze kaartjes zijn weer prachtig! wat is het papier leuk he :) wij zijn toevallig hiermee bezig voor oma en opa die er ook een aantal wilde hebben hihi.

    Een fijn weekend toe gewenst!
    liefs van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten, ze zal er blij mee zijn :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke mooi kaartjes zijn het geworden, en dat papier is echt geweldig. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaarten heb je voor je schoonmoeder gemaakt. Wat zal ze daar blij mee zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart zo met die sterren!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer twee leuke kaartjes met dit mooie papier Ellen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaartje heb je gemaakt voor je schoonmoeder.
    Ik kan niet zeggen welke ik het mooist vind.....ze zijn allebei prachtig!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je kertkaartjes (ook de vorige) erg gaaf!!
    Groet Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi!
    Het glitterpapier gebruik ik ook veel de laatste tijd. Mooi effect geeft het!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fabulous cards! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

    BeantwoordenVerwijderen