zondag 14 juli 2013

Framed

Het is weer een Sentimental Sunday! Als thema hebben we deze keer Framed (plus een sentiment) gekozen. Op ons blog staan weer mooie voorbeelden van de DT-leden. Neem een kijkje en doe gezellig mee!
Voor mijn kaartje heb ik een stempelset gebruikt van Stampin' Up: Best of Everything. Ook de inkt en de embossingfolder komen bij SU vandaan. Tekststempel is van MFT.

It's time for a new challenge at Sentimental Sundays. This weeks theme is Framed (plus a sentiment). Our sponsors are Scribbles Design and Sweet Stamps. Take a look at our blog and join us!

13 opmerkingen:

  1. Ik ben dol op een (Polaroid) frame, heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart! Lekker eenvoudig. Ik ben helemaal weg van je framepje.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Frisse en mooie kaart,

    groetjes,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje, mooie lay-out.
    Een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor zo'n frame op je kaart. '
    Het geheel ziet er erg mooi uit.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk kaartje, grappig dat ik bij sentimental sundays die van jou er direct uitpik, mooi zo in je eigen stijl.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke combinatie van waar ik van hou: CAS, wit, stippeltjes, MFT en SU. Het vogeltje is zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een leuke uitdaging.. en je uitwering is ook schattig! Zijn jullie al op de plaats van bestemming?
    Geniet ervan,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg leuk gemaakt, staat nog op mijn to do lijstje ! geslaagd kaartje
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf kaartje en een leuke uitdaging! Eens kijken of het lukt om mee te doen...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg gaaf! Zo leuk dat vogeltje in het frame tegen de embossing erachter!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om het vogeltje zo in het frame te plaatsen! leuke kaart zeg!

    BeantwoordenVerwijderen