zondag 23 december 2012

Snelle kerst

Van deze snelle kerstkaartjes heb ik er een aantal gemaakt. Ze zijn ook weer 10 x 10. Echt een handige maat als er 'geproduceerd' moet worden. Het bovenste exemplaar is gemaakt van kraft met daarop de houten kerstboom van MD gemaakt van een bladzijde uit een oud boek. Wat washitape van de Hema en een bedel met een touwtje in de boom maken het kaartje compleet. Geen tekst, die schrijf ik wel op de achterkant. Ook het onderste kaartje is zonder tekst en met de houten boom. Deze keer is de boom beplakt met het leuke Scandinavian Winter papier van MD. Rechts heb ik nog een strook geplakt uit datzelfde blokje.
Het zijn dan wel snelle kaartjes om te maken, maar verder ben ik niet zo snel. Gisteravond heb ik pas de enveloppen zitten schrijven en nu moeten ze nog gepost worden. Volgens mij zijn die kaartjes er nooit voor de kerstdagen...

8 opmerkingen:

  1. Ook deze zijn weer top, Ellen! Jij hebt je malletje goed gebruikt! Ik heb em voor mijn verjaardag gekregen, maar nog geen kaartje met 't stansje gemaakt.... Dankzij jou heb ik nu wel genoeg ideetjes voor 2013! :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer twee leuke ''snelle''kaartjes gemaakt!
    Je moet er maar op komen om het zo te doen.....het ziet er heel leuk uit.

    Fijne kerstdagen
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, ha...beter laat dan nooit :) leuke Q&E kaartjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn deze weer leuk geworden Ellen!
    Fijne kerstdagen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze blijven wel leuk, de kaartjes met deze boompjes! Zeker met boekpapier en washi-tape! Fijne feestdagen!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ... hihi, ook ik ben niet snel. De enige kaarten die ik heb gemaakt, stonden afgelopen week op mijn blog. Ik heb ze niet eens verstuurd...

    Jouw serie 10x10 zijn stuk voor stuk heel leuk!

    Fijne en gezellige Feestdagen wens ik jou en jouw gezin!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kaartjes zullen ook na Kerstmis nog gesmaakt worden. Heel mooi! Ik ben laat om je een Fijne Kerst te wensen. Bij deze, geniet nog van de feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen