vrijdag 28 december 2012

Keep warm

Dit kaartje heb ik gemaakt aan de hand van de schets bij Stampin Challenges. Alle spullen van Stampin' Up die ik heb (en dat zijn er nog niet veel), heb ik daarvoor gebruikt: het leuke stempelsetje met de wantjes, splitpennen en het mooie papier. Het tekststempeltje is van MFT en de rozet heb ik gemaakt met de stanslat van Tim Holtz. Gisteren zijn Mariken en ik trouwens naar Carmen geweest voor een geweldige SU-workshop. Veel geleerd, goed verzorgd, gezellig gekletst en ook nog drie mooie kaarten gemaakt. Maar die laat ik een andere keer zien.
 
challenge:

22 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart ! top! die kleurtjes en het papier is helemaal top !
    nog fijne dagen,
    grtjs martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart....de kleurtjes zijn zo gaaf!
    Heel mooi geheel.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Mooi gemat en die wantjes zij erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje is je kaart geworden! Heel stijlvol! Super om te lezen dat de workshop bij Carmen een succes is geweest!
    Dank je wel voor het meedoen met de Stampin Challenges.

    Lieve groetjes
    Marion
    DT SC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk kaartje en mooi papier ook! De rozetstans heb ik voor Kerst gekregen van mijn lieve schoonmoeder, zal em snel eens gaan gebruiken. Ik ben benieuwd naar je/jullie kaartjes van de workshop...!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ellen

    Ik vind je kaartje mooi.
    Die wanten zijn wel heel schattig!
    Ook leuk om te lezen dat je er een workshop voor hebt gevolgd.
    Dus ben wel benieuwd naar je kaartjes die je daar gemaakt hebt.

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was nog vergeten te zeggen,
    Dank je wel voor het meedoen met onze challenge!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super schattig kaartje, Ellen! Lief zo de wantjes!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stijlvol kaartje Ellen. De wantjes zijn superleuk.
    Fijn weekend,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat weer een dotje Ellen, ik vind die wantjes zóóó leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Ellen, ik vind de kleurencombinatie ook schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey, zijn jullie goed aangekomen op Texel??
    Wat een prachtig SU kaartje, de wantjes zijn heel erg leuk zo, met die rozet eronder!!
    Jullie veel plezier en waai lekker uit...liefs Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuk kaartje met die wantjes Ellen!
    Ook je kaartje hieronder vind ik super, erg mooi papier is dat!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje! Die wantjes blijven leuk, en het gescheurde randje is een mooi detail! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk!! Die wantjes zijn schattig! De kleuren zijn ook erg mooi bij elkaar.
    Bij Mariken las ik al dat jullie een soort van verwendagje hadden. Ben benieuwd naar de kaarten die jullie daar gemaakt hebben!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuk ook weer jouw kaartje met de wantjes! Gezellig hè zo'n workshop van Carmen, ik ben blij dat ik ergens in februari weer mee kan doen! Ik zag dat je ook gevallen bent voor het Pure Innoscence (winter) meisje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi kaartje en gefeliciteerd met het winnen van de tweede challenge,

    Bedankt voor het meedoen

    Groetjes
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi ellen, wat een super leuk kaartje, helemaal geweldig met die handschoentjes! Liefs Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met het winnen van de challenge bij Stampin Challenges. Er staat een nieuwe winaars badge voor je in de post. Een beter leesbare ;-)

    Groetjes en veel plezier met je prijs!

    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Allereerst gefeliciteerd met je prijs, het is dan ook een super leuke kaart!! En wat een mooie kaarten hebben jullie gemaakt tijdens de workshop idd heel erg verschillend...dat maakt het juist leuk!! En wat heerlijk een paar daagjes er tussenuit in deze drukke tijd lekker genieten van de rust op het eiland. Ik wens jou ook veel liefde, gezondheid en creativiteit toe in het nieuwe jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi kaartje dit. Super dat je daarmee in de prijzen viel. Leuk dat er al creatieve dingen gepland zijn voor het nieuwe jaar. Ik wens je dan ook alle goeds voor 2013, ook voor je familie. En geniet nog op dat mooie eiland daar!

    BeantwoordenVerwijderen