woensdag 28 november 2012

Kleurenkaartenteam: rood en groen

Druk, druk, druk, druk, druk en dan ook nog een kaart maken voor het kleurenkaartenteam van Martina! Gelukkig is het ook deze keer weer gelukt, maar wel op het laatste moment. Ben zeker benieuwd wat alle anderen gemaakt hebben. Ik probeer in ieder geval vandaag of morgen even bij iedereen een kijkje te nemen.
Voor mijn kaartje heb ik papier gebruikt van Marianne design: Eline's Merry Little Christmas. Natuurlijk heb ik daar de rode en groene velletjes uitgepikt. Het hartje heb ik zaterdag van Mariken cadeau gekregen en meteen maar gebruikt. Zo leuk! De letters zijn gemaakt met die-namics van MFT. De rest spreekt voor zich.

30 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart zo met die hartjes! Je hebt in ieder geval goed kunnen oefenen, wat een gefrut he!! Ik vind het in ieder geval een leukerd!
    Tot zo, liefs Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een hele leuke kaart geworden Ellen.
    Mooi model ook en toch niet te druk.
    Die hartjes zijn wel heel leuk hoor!
    En dan de kleurtjes rood en groen....hoort toch echt bij de kerst nietwaar?

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem wel heel erg leuk geworden hoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, die hartjes zijn erg mooi, het lijkt ingewikkeld, maar dat zal vast wel meevallen.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend origineel kaartje!
    Vind hem helemaal top!
    grtjs
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kaart!
    Heel leuk gedaan!
    Tja, fotograferen wordt steeds lastiger in dit seizoen. De kleuren zijn te flets of je hebt weerkaatsing van de lampen... Maar wel goed scrapweer ;)
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo'n leuke gevlochten hartjes, toffe kaart :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan zo met diemhartjes. Fotograferen gaat moeilijk nu met dat donkere weer, maar op zich komen de kleuren wel over!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ellen,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

    Rood en Groen is echt de kleur van de kerstkaarten.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja dit zijn idd drukke en overvolle dagen, toch fijn dat je nog de tijd hebt gevonden om dit mooie kerstkaartje te maken, super leuk die geweven hartjes. En fotograferen bij kunstlicht is idd lastig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ellen,

    Ja het zijn drukken tijden en dan nog een kaart maken maar het is je toch weer gelukt super....

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig kaartje Ellen, leuk met die hartjes!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een erg mooie kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend kaartje weer Ellen, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk! Snap dat je blij bent met je hartjesmal, geeft een leuk effect!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha ik ben gelukkig niet de enige die het druk druk druk heeft.
    Ik vindt je kaartje prachtige geworden!
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. He hallo,
    Ik dacht toch dat ik gister alle deelnemers had gehad, maar jouw kaart komt me onbekend voor, en ik zie ook geen reactie van mij, dus bij deze alsnog.

    Heel leuke kaart, leuk idee die inelkaargevouwen hartjes, en die weer op designpapier met hartjes.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk, mooie indeling en gaaf de hartjes van marianne design!! Mooi kerstkaartje in de kleuren van KKT.
    Groetjes, marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Apart kaartje, heel mooi gedaan!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een superkaart! Echt heel leuk gedaan! Hele toffe lay-out ook!
    Heb even verder gekeken en je maakt echt hele leuke kaartjes met unieke lay-outs hoor!!
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk idee met de hartjes!
    Het kaartje is echt top geworden!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik las bij Mariken dat je jarig bent: gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Werken onder druk is bij jou geen probleem want hij is weer super hoor.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Al komen de kleuren niet zo tot recht op de foto, je kan zien dat het een heel leuk kaartje is Ellen.Ik vind die hartjes mal zo leuk en heb hem ook gekocht, maar nog niet gebruikt. Toch een heel werkje om deze in elkaar te zetten.
    Via Mieke haar blog kwam ik bij jou terecht.
    Even terug gekeken en jij gebruikt vaak de stijl van Stamping Up. Klopt dat? Ik vind dat kaartje met al die scharen ook zo origineel.
    Tot een volgende keer maar weer.
    Gezellige groetjes en gelijk volger bij je geworden.
    Doeg LIda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat ziet er heel mooi uit Ellen ;o)
    Leuk dat je ook de join@club kit hebt, deze maand heb ik gekozen voor Snow Much Fun ... maar vind de Polar Party ook heel leuk! Succes met kiezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik maak je deelname zo snel mogelijk in orde hoor ! je komt op de lijst. als er een probleempje is (vergetelheid van mij) mag je mij altijd even mailen hoor, zeker niet expres gedaan =) ik denk dat er een misverstand is gebeurd met een andere ellen... sorry
    leuk dat je terug meedoet !
    een heel erg leuk kaartje !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen