donderdag 15 november 2012

Winter

Ik heb er weer een volger bij (welkom, Ellen)! Doordat ik ook een kijkje ging nemen op haar blog kwam ik erachter dat je bij Tiets een digi van Krista kunt aanvragen. Voorwaarde is wel dat je daar dan een kaartje mee maakt, dat op je blog zet en vermeld waar het afdrukje vandaan komt. Digi's van Satureted Canary vind ik altijd super, dus heb ik meteen gemaild. Om aan m'n verplichtingen te voldoen ben ik er gelijk maar mee aan de slag gegaan. Nikki, want zo heet deze schaatsdame, heb ik ingekleurd met Spectrum Noirs. De leuke sketch komt van Dutch Card Lovers en het papier is nog van vorig jaar: Let it snow... van Eline's winterhuis. Het label, de fishtails, de letters en de sneeuwvlokken zijn allemaal die-namics van MFT.
challenges:

27 opmerkingen:

  1. Super leuk winters kaartje Ellen, leuke digi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hele mooie kaart Ellen. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jah, deze Nikki is leuk! Grappig dat jij haar ook gecombineerd hebt met de Winter Wonderland challenge, is ook mijn idee :)
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gekleurd! Het is echt een waanzinnig leuke kaart! Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke digi ga hem ook maar aan vragen denk ik.
    Mooie kaart ik vind vooral de letters erop heel erg leuk gedaan.


    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi kaartje Ellen, ik ben ook zo dol op die prachtige digi's van Krista !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een vrolijk meisje,bedankt voor je deelname aan dcl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat past het weer allemaal goed bij elkaar!
    Heel mooi gedaan.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, echt een topper!
    Wat heb me deze leuke afbeelding ook prachtig ingekleurd!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat is die super geworden Ellen, ik vind hem helemaal geweldig, schitterend ingekleurd ook. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie winterse kaart Ellen!
    Het is een vrolijke kaart geworden.

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Tof gedaan zo met de tekst op het label!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een supergeweldige kaart ! heel geslaagd ! de letters zijn top, ze staan op m'n verlanglijstje
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. geweldig mooi kaartje, vind de kleuren keuze zo leuk!!!
    Die letters maken het geheel af TOP kaart!!

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow wat een mooi fleurig kaartje prachtig.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi en kleurrijk, prachtig gekleurd en een heel leuke uitwerking van de schets! Fijn dat je meedoet met DCL, Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi geheel Ellen en prachtig ingekleurd!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kleurwerk en dat vormt een mooi geheel samen. Dank je wel voor deze DCL-bijdrage.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey, wat een supermooie kaart is dit!
    Ik heb de digi ook al klaarliggen, wat is-ie leuk!
    Jullie een heel fijn weekend, bedankt voor de felicitaties voor Wout!
    Liefs Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie uitwerking van de schets Ellen! Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtig kaartje Ellen, leuk met dit papier en die digi's zijn idd heel erg mooi!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Ellen,

    wat een leuke kaart is dit! De letters vind ik een goed idee!
    Ik heb al een paar keer gekeken bij de club van Tiets, maar ik begrijp het allemaal niet zo. Of ik gun me de tijd niet om het goed te elzen???
    Jij hebt in elk geval aan je verplichtingen voldaan!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig digi en een super kaart!
    Gezellig dat je meedoet aan EKEF
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een heel leuk kaartje heb je voor deze uitdaging gebruikt.
    Bedankt voor je deelname bij EKEF.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen