maandag 19 november 2012

What's jammin'?

Deze roze kaart is voor Colien. Zij is vandaag jarig. Als alles goed gegaan is met de post heeft ze de kaart inmiddels ontvangen en kan ik 'm met een gerust hart op mijn blog zetten. Roze is eigenlijk helemaal niet mijn kleur, maar in combinatie met kraft en de rode kersen vind ik het toch wel een leuk geheel geworden. De pot is van Whimsy Stamps, evenals het tekststempeltje. De kers is een gepaperpieced  stempeltje van Kars. Om de deksel heb ik een touwtje geknoopt met daaraan een roodgeruit labeltje. Die is gemaakt met de fishtail flags van MFT, evenals de brede roze exemplaren. Jamming past volgens mij wel bij Colien. Ze houdt van gezelligheid en van muziek (en misschien ook wel van kersenjam), dus... what's jammin'?

20 opmerkingen:

  1. Ha, ha...leuke woordspeling en een heel mooi kaartje, het roze in combinatie met het cardstock is idd heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is deze grappig ! mooi gemaakt in dat kraft papier, ben fan !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem tof. Hij is zeker aangekomen, want ik heb hem zaterdag al live gezien. Die stempel is te gek!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart heb je gemaakt voor Colien Ellen. Ik vind hem top helemaal met die tekst. Hij is super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Veel leuke details zoals het labeltje, koordje, de mooie kersen. En dat mooie roze past er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kraft met rose is een supermooie combinatie!! Ik vind het een prachtig kaartje Ellen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, Sanne heeft verklapt dat ik de envelop al stiekem had opengemaakt afgelopen zaterdag *schaam* Kon het niet laten, sorry :)
    Superleuk, dankjewel!!
    grtz.Colien
    p.s. heb zondagochtend nog kersenjam op...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Opnieuw zo'n leuke kaart met dat potje, echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kersen behoren tot mijn lievelingsfruit (-: Zal ik mijn adres even geven, hihi
    Heel leuk kaartje, Ellen! Ik denk dat Colien er blij mee is.
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk kaartje! Inderdaad ook een leuke combinatie; roze rood en kraft.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart Ellen!
    Hij ziet er ''zoetjes'' uit hoor.

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Ellen, krijg meteen weer zin in het voorjaar. Heerlijk kaartje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn die kersen leuk gepaperpiect! Toffe combi met kraft, vrolijk geheel is het geworden. Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Top kaartje voor Colien!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt super dat potje jam.
    En vind de kleuren combi ook zo leuk die je gekozen hebt.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart voor Colien. En inderdaad, zo in de combi met rood en kraft is het een heel mooie kaart geworden! Leuk die tekst erbij!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen