zondag 11 november 2012

Strawberry jam

Nog voor de zomervakantie had ik een prijs gewonnen bij Anyone for Anya. Ik kreeg toen een tegoedbon voor Whimsy  Stamps. Altijd leuk. Nu lang zoeken op hun site heb ik de stempel van de glazen pot gekocht met daarbij ook nog een etiketten-stempelset en de 'die' voor de pot. Het bedrag van mijn prijs was hiervoor niet toereikend, maar ja... als je dan toch wat mag bestellen... dan loopt het uit de hand ;) Nu heb ik eindelijk tijd gevonden om er een kaartje mee te maken. De aardbei is een stempel van Kars, ooit gekocht op een rommelmarkt en nog nooit eerder gebruikt. Ik heb 'm gepaperpierced en in de jampot geplakt  Om de deksel nog een touwtje en daaraan een etiket: Mom's finest strawberry jam. Behalve de aardbei, zaten er ook nog een peer en kersen bij de stempeltjes van Kars. Ook daar heb ik soortgelijke kaartjes mee gemaakt. Die laat ik een andere keer zien.

23 opmerkingen:

  1. Simpel kan zo mooi zijn.........
    Ik vind het een prachtige kaart geworden.


    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een gave stempel en het etiket erbij is erg leuk. Geweldige kaart heb je gemaakt!
    Fijne zondag nog en morgen ook lekker nog een dagje vrij!
    Liefs mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag al veel stempelwerk op etiketten van (echte) potjes jam, maar een gestempelde pot op een kaartje had ik nog niet gezien, echt leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke afdrukjes! Meer heeft de kaart niet nodig!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, die pot is een goeie keuze. Heel mooie stempel, kan je alle kanten mee op. Leuke kaart. Heel mooi die 2 ruitjeskleuren op de achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat leuk gedaan Ellen, ik vind het prachtig geworden zo, erg leuk ook met dat touwtje om de hals van de glazen pot. Super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig dit kaartje Ellen, heerlijk frisse kleurtjes en wat een mooie spulletjes heb je uitgezocht, ik vind de pot met etiket echt super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb je mooi gemaakt Ellen!
    Het lijkt wel een echt potje jam!
    Maak jij zelf wel eens jam.....anders kan je het etiket daar mooi voor gebruiken.

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi kaartje Ellen, leuke stempel van die glazen pot!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuk kaartje ! mooi gedaan
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ellen,
    wat leuk zeg!! Ziet er niet zo moeilijk uit, maar wel ontzettend gaaf!
    Echt iets voor de Bramenkoning van Hoogeveen! Ken je vast niet, maar ik vertel er nog wel eens over op mijn blog!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaarten heb je geplaatst. Vooral de jampot is leuk. Mooi voor de potten jam die ik maak en dan aan de weg zet. Hihi.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is is super! Erg leuk die jampot met etiket!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een ontzettend leuke kaart en extra leuk als je wat wint toch ?
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En ik heb de kaart gekregen!
    Kus Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En ik heb de kaart gekregen!
    Kus Katja

    BeantwoordenVerwijderen