vrijdag 9 november 2012

Hugs

Met het allerlaatste papier uit een blokje van K&Company heb ik dit kaartje gemaakt. De sketch komt van Sunday Sketch & Stamp en de lintjes zijn voor de challenge bij Dutch Card Lovers. Het afdrukje is een krijgertje en komt waarschijnlijk bij Mariken vandaan. Het heet 'Avery finds her prince' (geweldige titel, vind ik) en is van Sassy Cheryl. Ik heb het ingekleurd met Spectrum Noir markers. De rand en het tekststempeltje zijn van MFT. Het kaartje gaat bij de voorraad. Komt vast wel een keer van pas.

challenges:
Creatieve zebra #36 - alles mag

26 opmerkingen:

  1. Een vrolijke kleurencombinatie! En het afdrukje is schattig. Al moet ik er niet aan denken om een kikker te moeten kussen... ik krijg helaas kippenvel van deze beestjes...
    Leuke sketch, succes met de challenges!
    Groetjes,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellen,

    Lekker vrolijk, leuk afdrukje heb ik nog nooit gezien.
    De rand heb je erg leuk gedaan zo met kant en lint.

    Fijn weekend!!!

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje. Erg leuk! De kaart hieronder vind ik ook geweldig! Misschien moet mama dat ook proberen bij onze kapper. Die knipt papa's haar juist niet kort genoeg.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje zeg leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje, Ellen. Vrolijke kleurtjes en een erg gave afdruk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lieve kaart,bedankt voor je deelname aan dcl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart!
    Ook heel mooi van kleur!
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge van sunday sketch & stamp.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke stempel is dit, mooie kleuren heb je gebruikt en supr ingekleurd. Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje Ellen......mooie kleurtjes heb je gebruikt hoor.

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey, wat een leuk kaartje! En het afdrukje herken ik inderdaad...je hebt er iets moois mee gedaan! Fijn weekend en suc6 met auto en badkamer!
    Liefs Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig mooie kaart, daar kun je vast in de toekomst iemand héél blij mee maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de challenge van DCZ.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great card
    Thanks for joining us at Sunday sketch and stamp this week and good luck!

    Hugs
    Francesca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Inderdaad een leuke titel! Mooie tinten heb je gebruikt. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt een heel lief kaartje! Leuk zoals je het lint verwerkte. Dank je voor het meedoen bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ellen,
    ik vind het supermooie kleuren bij elkaar! Het afdrukje ook helemaal in stijl ingekleurd. Echt top! En kaartjes zijn zeker handig voor de voorraad. Ik wens op dit moment dat ik er minstens 3 voor en verjaardag in voorraad heb.....
    Groetjes en geniet van het weekend!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. waaauw, wat mooi, super gedaan ! de kleurtjes, zijn echt mijn favorietjes, het afdrukje is ontzettend leuk !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Ellen, ik vind hem super. Prachtige kleuren ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijk fleurig kaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Ellen
    Ik ben nieuw hier op je blog, zag je kaart bij de challenge staan en was benieuwd dus even van dichtbij komen bekijken, het is een schatje en mooi papier.
    Ben gelijk je volger geworden.
    Fijn weekend,
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart zeg, wat fleurig die randjes die over de kaart lopen, maakt het geheel lekker speels. Geweldige titel voor een stempel inderdaad, haha! groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Onwijs leuke kaart, Ellen, gaaf die stans in kraft erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel mooi kaartje Ellen in leuke frisse kleuren!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Ellen, wat een leuke kaart en ik vind die stempel geweldig.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen