zondag 4 november 2012

Hi there

Zondagochtend... terwijl Bob naar Schiphol rijdt om Jonna weg te brengen, Joost met z'n iPad bezig is en Nanette met de katten knuffelt, ga ik even naar zolder om te knutselen. Via het blog van GerJanne heb ik de sketch van Hobbyshop Favoriet gevonden en daar wil ik graag een kaartje mee maken. Een ingekleurd afdrukje ligt al klaar, evenals het papier dat ik daar een tijdje geleden al bij had uitgezocht. Dat scheelt op dit moment een hoop werk. Het zijn zo'n beetje de laatste restjes van mijn blokje van 4heures37. Jammer dat het bijna op is. De rand is één van mijn nieuwste aanwinsten van MFT: de Harlequin die-namic. Verder heb ik alleen nog maar wat labeltjes en een touwtje gebruikt.

Vanmiddag gaan Joost en ik samen naar de nieuwste James Bond film. We hebben kaartjes voor de voorstelling van twee uur in Antwerpen. In De Volkskrant stond een erg goede recensie van Skyfall. Ben benieuwd, heb er in ieder geval veel zin in!

challenges:
Card crafter's circle #47 - patterned paper
Hobbyshop favoriet - sketch
Partytime tuesday's #92 - anything goes

22 opmerkingen:

  1. Wat een super lief kaartje, mooie frisse kleurtjes. Veel plezier vanmiddag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellen,

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt!
    Het achtergrond papier en het gietertje op het plaatje is een mooi geheel. Mooi gedaan hoor!

    Liefs Diny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje
    en harstikke leuk dat je meedoet aan de Wedstrijd van de Hobbyshop Favoriet.
    groetjes Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje weer Ellen.
    Heel erg leuk!
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een liefie weer! Leuke sketch is dit!
    Jullie heel veel plezier vanmiddag, Hans en ik horen graag hoe de film was, wij hebben ook nog plannen.
    Liefs Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer 'n schattig kaartje! Veel plezier vanmiddag!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms is volgens een sketch werken erg fijn, je kaart is mooi geworden zeg, en wat kleur je mooi in! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje! Papier en stempel passen zo goed!Erg leuk gecombineerd alles!
    Veel plezier bij de film, maar dat gaat wel lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig deze kaart!
    Skyfall was vast super?
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een erg leuk kaartje Ellen!
    Ik hoop dat je genoten hebt van de film?
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi, en leuke kleuren bij elkaar!
    Gr ALix

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er schattig uit en het papier en de kleurtjes staan zo lekker fris!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk kaartje, ik vind vooral die groene achtergrond echt zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Ellen,
    leuk dat je via mij bij de challenge terecht kwam. Je kaart is erg leuk! Schattig toch dat meisje! EN je papier, is lekker fris en vrolijk, jammer daqt het nu bijna op is!
    En...was de film de moeite waard?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt Ellen, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart met een lief afdrukje! Mijn 4heures37 blokje is ook tot het laatste stukje benut, vind het nog steeds erg mooi papier. Hoe vond je 007?
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart heb je gemaakt. Die afdrukjes blijven leuk.
    Leuk dat je me wil gaan volgen alleen moet je alleen nog even aanklikken want ik zie je niet bij mijn volgers staan. En inderdaad ik ben het dartmaatje van Colien.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart Ellen,leuk dat je met de wedstrijd van Hobbyshop favoriet meedoet

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vind hem super! Leuk dat je goed uit de voeten kon met dit leuke papier. Hoorde ook dat de film van JB een goede is, vond jij dat ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een scheetje ! heel erg mooi en fris ! mooooooi gedaan
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen