donderdag 22 november 2012

Geluk & zo

Twee simpele kaartjes van 10 x 10 gemaakt van kraft en zwart cardstock en mijn nieuwste aanwinst: Eline's Wooden Tree van MD. Ik vind 'm leuk, die kerstboom! Het stempel dat ik erbij gebruikt heb, is eigenlijk helemaal geen echt kerst- of nieuwjaarsstempel. Toch vind ik de tekst wel heel goed passen: geluk & zo. Is dat niet wat we iedereen toewensen voor het nieuwe jaar? Toen de kaartjes klaar waren zag ik pas de challenge van Dutch Card Lovers van deze week: maak een kerstkaart, maar dan zonder kerst- of winterdesignpapier. Volgens mij kunnen mijn twee exemplaren daar prima aan mee doen.

challenge:
AnMaCreatief #14 - kerst
De creatieve zebra #38 - alles mag met twist (kerst)
Dutch card lovers #164 - kerstkaart

21 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee hele leuke kaartjes Ellen.
    Ik dacht dat het grijs met blauw was.
    Mooi gedaan hoor!

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet maar op het idee komen!
    Als je mij deze materialen zou geven en dan tegen mij zou zeggen maak maar een kerstkaart, had ik je uitlachen. Met deze paar materialen een kerstkaart zou ik dan zeggen, haha!
    Maar goed nu zie ik hier op jouw blog dat het kan en dat het twee heel leuke, maar eenvoudige kerstkaartjes zij geworden.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk! il moet mijn boom echt eens uit de verpakking gaan halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee!
    Ik vind het echt coole kaartjes, super.
    groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze kaartjes zijn wel heel CAS maar ook heel leuk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ene leuke kaartjes heb je gemaakt. bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal mee eens, vind ze super leuk en de tekst is juist héél goed gekozen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaarten! Mooi met die schaduw, bij die bovenste. De tekst past perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel eenvoudig dat maakt het juist zo mooi. Leuk dat je meedoet met de novemberchallenge bij AnMaCreatief.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn door hun eenvoud heel mooi geworden Ellen, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf!! Ik heb de mal ook, was één van m'n verjaarskadootjes, en vind em superleuk. Vooral zo lekker eenvoudig, echt top!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie strakke kerstkaarten! Je ziet wel dat je helemaal geen echte kerstpapiertjes nodig hebt om een echte kerstkaart te maken...
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow! Echt super! Mooi clean en perfect voor een serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel CAS en heel erg mooi!!!!
    En idd, de tekst is helemaal prima hoor!
    Gr ALix

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Simpel, maar je moet er maar opkomen. Had al eerder een reactie achter willen laten, maar toen lukte het niet. Leuke kaartjes!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi Clean and Simple kaartje. Leuk gedaan de kerstboom. ;)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg mooie kaartjes Ellen, leuk gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat mooi!!! Vooral de eerste vind ik werkelijk geweldig. Schitterend hoe je die diepte hebt gecreeërd. Aanvankelijk vond ik dit stansje niet zo geweldig, maar zoals jij deze verwerkt... schitterend! Er leuk met die stempel.

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zijn ze weer super! Heerlijk eenvoudig, maar weer mooi en strak uitgevoerd. Ik hou daar wel van!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen