zondag 25 november 2012

Bottle of love

Gisteren was het de trouwdag van mijn ouders. In juli is mijn vader echter overleden en dit was dus de eerste keer dat mijn moeder op 24 november alleen was en eigenlijk ook niet meer getrouwd. Natuurlijk zijn Joost en ik naar Den Haag gereden om bij haar langs te gaan. Uiteraard met een grote bos bloemen. Ook had ik nog een kaartje naar haar gestuurd. Die maakte ik een tijdje geleden met mijn stempels van Whimsy Stamps (pot en tekst) en Kars (peer). De labels zijn gemaakt met die-namics van MFT. De tekst vond ik wel heel toepasselijk: heel veel liefde. Voor mijn moeder. Toen we weer onderweg naar huis waren, belde mijn moeder op. Ze had de post geopend toen we weg waren en dus ook het kaartje gevonden. Ze was echt  heel blij met onze fles vol liefde!
Trouwens, het allereerste kaartje dat ik op mijn blog zette, vorig jaar op 9 december, was het kaartje dat ik had gemaakt voor de trouwdag van mijn ouders. Ze waren toen 55 jaar getrouwd. Wat kan er in een jaar tijd veel veranderen...

18 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart, wat zal Joke daar blij mee geweest zijn. En jullie doen zo veel voor haar, dat is super!
    Fijne dag en dank voor gisterenavond, we zijn echt verwend!
    Liefs ook voor Joost, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk en mooi kaartje!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je moeder er zo blij mee was! Het is ook een schatje! De achterliggende gedachte van aan haar denken zal ook een ril spelen, dat kan ze wel gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeeehhh kippenvel Ellen, idd wat er in een jaar niet allemaal kan gebeuren....fijn dat jullie bij je moeder waren en haar verwent hebben met bloemen en deze prachtige kaart op deze moeilijke dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie....lieve kaart Ellen.
    Ik geloof zeker dat je moeder dat heel bijzonder vond.
    Het geeft een warm gevoel!

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje voor een dierbaar, maar moeilijk moment.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje met een lieve boodschap. Tja we weten vooraf niet wat ons allemaal te wachten staat. Vaak is dat maar goed ook, wat kan er veel veranderen in korte tijd. Lief dat jullie je moeder zo bijstaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. waaaauw, wat een prachtige kaart en met de betekenis er achter, krijgt het al helemaal veel bewondering !
    top
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief gebaar! Het kaartje mag er weer zijn.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heftig voor jemoeder, maar ook voor jullie. Het gemis en de lege plek moeten een plekje krijgen en juist op zulke dagen komt het weer flink boven. Mooi kaartje met prachtige symboliek!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ellen,
    ja wat kan er dan opeens veel veranderen. Ik ben even naar je eerste kaartje gegaan. Sjonge, dan is het zeker heftig voor je moeder en jullie. Mooi dat je een kaartje maakte en dat jullie even bij haar zijn geweest.
    Ik vind het kaartje heel lief!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat kan er inderdaad veel in een jaar veranderen Ellen, maar wat lief dat je je moeder niet vergeten bent op zo'n moeilijke dag voor haar. Kan me voorstellen dat ze superblij was, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat kan ik mij voorstellen dat er veel veranderd in een jaar, en zeker ook het eerste jaar na het overlijden van hem. Wij gaan ons dat steeds meer realiseren. Een leuke kaart heb je je moeder gestuurd, en dat is toch fijn dat je dat kunt doen.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje met een heel lieve boodschap.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooi kaartje heb je voor je moeder gemaakt Ellen, een lief gebaar op zo'n moeilijke dag.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lief dat je zo'n mooi kaartje voor je moeder maakte op deze bijzondere dag. Dat heeft ze vast en zeker gewaardeerd!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Opnieuw een leuk exemplaar met potje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een bijzonder mooi kaartje voor je moeder!
    Tja, dat geeft een heel dubbel gevoel dat je eerste blogbericht een kaart was voor je ouders samen!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen