vrijdag 2 november 2012

A new home

Afgelopen maandag zag ik op het blog van Inge een kaartje voorbij komen met daarop een vogelhuisje. Helemaal leuk. Naar analogie daarvan heb ik dit exemplaar gemaakt. De door Inge gebruikte die-namics heb ik niet, dus ik heb wat andere mallen gebruikt. De vier cirkels heb ik uitgestanst met eeen Nestabilitie en mijn vogelhuisje en vogeltje zijn van Marianne design. Het vogeltje komt in ieder cirkeltje iets dichter bij zijn huisje. Dat vond ik wel symbolisch ;) Het kaartje is voor mijn ex-schoonzus en -zwager, die onlangs hun eengezinswoning verruild hebben voor een ruime flat.
Deze week ben ik ook weer twee volgers rijker geworden: Marga en Yvonne. Welkom allebei, wat leuk dat jullie bij mijn blog  terecht zijn  gekomen!

challenge:
Totally gorjuss #155 - things with wings

24 opmerkingen:

  1. Een superleuk kaartje Ellen!
    Leuk dat het vogeltje iedere keer een stapje dichterbij het huisje gaat.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje weer Ellen en inderdaad het vogeltje weet het deurtje van het huisje wel te vinden! Super leuk gemaakt!

    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, Ellen, dit is een heel heel leuk kaartje! De stansen heb ik ook, maar nog niet zo veel mee gedaan...
    Goed idee van de vogel, die steeds dichter bij zijn huisje komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een geweldig leuke en vrolijke kaart en wat een goed idee met die vogel die telkens wat dichter bij zijn "nieuwe woning"komt..
    fijn weekend annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super! Ik vind het ook zo tof om het vogeltje alsmaar dichter naar zijn huisje te zien gaan. Knap hoor Ellen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje Ellen, leuk dat kleine vogeltje!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk kaartje Ellen!
    Mooi papier en leuk gedaan met die vogelhuisjes en vogeltjes!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Ellen, ik snap dat je op deze kaart gevallen bent, ik vind hem ook super leuk. Ik heb hem opgeslagen en hij komt op mijn to do lijstje.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee, dat vogeltje steeds dichter bij zijn "home", je moet er maar opkomen!
    Jullie een gezellig weekend, liefs Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik weet niet wat mijn i-pad mankeert, mijn reactie is 3x verschenen, beetje raar!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuke kaart Ellen, wat leuk die huisjes in de rondjes en wat een mooi papier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ellen,

    Wat een beauty van een kaart, zo leuk die huisjes in de rondjes en van dat prachtige papier.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is die schitterend geworden ellen, ik vind hem prachtig gemaakt zo. Een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi uitgebeeld zeg. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Ellen,
    prachtig die symboliek in je kaart!
    Klein beeldverhaaltje. Ik vind het geniaal bedacht.
    Daar zullen de ontvangers vast en zeker blij van worden!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ach, wat is deze leuk ! heel erg mooi en origineel gedaan ! top ! een leukerdje om eens te liften denk ik, als dat mag,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel erg gaaf!! Zo leuk die cirkels, huisjes en het vogeltje wat dichterbij komt, zullen ze vast geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schatje!!
    Groetjes van Henriƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Ellen,
    wat een lief kaartje en leuk dat die vogeltjes steeds dichter bij het huisje komen.
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen