zaterdag 27 oktober 2012

Dreams come true

Wat leuk, ik heb er weer een volger bij en deze keer een hele speciale: een Canadees-Nederlandse. Welkom Pauline! Ik hoop dat je vaak bij mij een kijkje komt nemen en misschien zelfs wat ideetjes opdoet.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de challenge bij Anyone for Anya. Het afdrukje had ik een tijdje geleden al gekleurd met Spectrum Noir stiften. De vleugeltjes heb ik toen bewerkt met glitterlijm. Eigenlijk helemaal niets voor mij ;) De sketch heb ik een beetje aangepast. Hopelijk is het oorspronkelijke ontwerp nog voldoende te herkennen. Nu het kaartje af is, vind ik het eigenlijk een beetje flets geworden. Dat komt waarschijnlijk door het papier dat ik gebruikt heb: Indie chic van My Mind's Eye. De takjes en het tekststempeltje zijn van MFT en voor de cirkels heb ik Nestabilities gebruikt. Al met al ben ik zelf maar matig enthousiast over het resultaat. Dat kan je wel eens zo hebben, toch?!

challenges:
Anyone for Anya - sketch

17 opmerkingen:

  1. Kleuren zijn niet flets, maar rustig, ik vind het niet storend hoor!
    De takjes maken het heel erg speels,en leuk!
    Tof kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en gezellig dat je erbij bent bij Anyone for Anya! De kleuren vallen niet flets uit, hoor!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook niet flets, de aandacht gaat nu naar de stempel en de takjes, juist mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt Ellen, ik vind hem prachtig. Zo een lieve stempel ook. Hij is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt weer een heel leuk kaartje gemaakt Ellen.
    Zo met dat gescheurde papier is altijd leuk vind ik!

    Liefs Diny.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een erg leuk kaartje Ellen, en de kleuren zijn helemaal niet flets hoor!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ellen,
    Leuk weer eens op je blog te zijn. Eindelijk heb ik mezelf weer eens tijd gegund en er ook nog zin in ;-)
    Je kaart is mooi, maar ik snap dat wel. Je hebt iets in gedachten en het pakt toch net even anders uit. Nergens is iets op aan te merken en toch ben je zelf niet tevreden. Reden te meer om het nog eens te proberen toch ;-)
    Groetjes en fijne zondag,
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem heel mooi hóór, door de wat "fletse" kleuren krijgt ie een beetje een dromerige uitstraling, leuk die takjes het lijkt wel zeewier en het is net of het meisje zwemt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig papier...schattig CC Design stempeltje en een originele uitwerking van de ANYONE FOR ANYA sketch...

    Bedankt voor het meedoen, tot snel en succes,
    Blankina AFA DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, ik ben zeer enthousiast over deze mooie kaart!
    Wat leuk die blaadjesstans!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je kaart mooi geworden!
    De blaadjesstans in erg leuk. Ik vind de kleuren wel bij het sentiment horen, beetje dromerig.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem echt wel leuk hoor! Door de kleuren springt het plaatje er juist wel uit. En de takjes maken het lekker speels. Net een mooie zeemeermin! groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een liefje! Mooie compositie en kleuren zijn goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een hele mooie kaart heb je gemaakt. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen