zaterdag 23 juni 2012

voor Esther

De challenge bij Anyone for Anya heb ik gebruikt om een kaartje te maken voor een leerling uit mijn mentorklas. Zij gaat komend schooljaar helaas naar een andere school. Volgende week vrijdag komen de leerlingen hun rapporten ophalen en is zij dus voor het laatst op school. Dan wil ik haar dit kaartje geven. Het gebruikte papier is afkomstig uit een blokje van s.e.i. De rand, het hartje en de tag komen allemaal van MFT. Ook dit afdrukje heb ik van Mariken gekregen en gekleurd met Spectrum Noir markers. Tot slot heb ik nog een paar ballonnetjes met een touwtje aan het label vastgemaakt.

challenge:
Anyone for Anya - sketch 

12 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een flitsend kaartje, wat is ie leuk geworden! Dat zal Esther tof vinden!
    Tot zo, liefs Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kaartje ! mooi gemaakt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee! En een erg leuk kaartje, Ellen. Grappig die mini ballonnetjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeehhh...ik wil jou ook wel als juf, ha,ha....wat attent! En wat een schattig kaartje, heel erg leuk bedacht die ballonnetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk kaartje in vrolijke kleurtjes Ellen, super met die ballonnetjes erbij!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi en heerlijk vrolijk kaartje!! Leuk ook de ballonnetjes!
    Je vorige kaartje vind ik ook zó leuk!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Keileuk gedaan Ellen. Daar zal ze erg blij mee zijn, het is ook een heel leuk idee van je!
    Groetjes, ex-juf, Alix

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk met die ballonnnen! Leuke 'afscheids'kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat attent om zo'n lief kaartje te maken...Een schatje het afdrukje is ook zo mooi ingekleurd..

    Bedankt voor het meedoen bij ANYONE FOR ANYA,
    groetjes en tot de volgende keer,
    AFA DT Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had het afdrukje al ingekleurd gezien en zo compleet is het een gaaf geheel, zeg! Leuk met die ballonnen, maakt het nog extra vrolijk! Geniet nog van je vrije dag, want morgen mogen we aan de bak. Even wennen op de maandag :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaartjes laat je weer zien! ook de vorige 2 voor de vertrekkende collega's. Van bovenstaand kaartje vind ik de ballonnen erg leuk bedacht!! Voor jullie nog 1 weekje..... Daarna ga ik er nog even 3 door. Wij zijn dit jaar weer laat met de vakantie...
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen