vrijdag 29 juni 2012

Veel liefs


Dit label hoort bij een klein cadeautje. En dat is bestemd voor Mariken. Zij is op school echt mijn maatje, of zoals de leerlingen het eens formuleerden, mijn mattie. We doen veel samen, zowel op school als daarbuiten. En dan is het aan het eind van het schooljaar wel eens fijn om te laten zien hoe belangrijk dat voor je is. De verpakking van het cadeautje heeft de kleuren rood, wit en blauw. Daarom heb ik die laten terugkomen in mijn label. Het papier komt uit verschillende lijnen en het kussende stelletje heb ik uit het papier geknipt. Verder heb ik mallen van MFT gebruikt, nietjes en wit-blauw bakerstwine.

Onlangs heb ik zelf nog twee 'scrap-cadeautjes' gekregen: de sunshine award van Annemiek en een eerste prijs bij Anyone for Anya met mijn kaartje voor Esther. Allebei super leuk. En ik heb er de laatste tijd weer een aantal nieuwe volgers bijgekregen. Welkom!

15 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk label! leuk dat het stelletje er een beetje langs hangt, de nietjes zijn een leuk detail en het stempeltje is heel schattig. Een cadeautje om te krijgen, en dan hangt het nog niet eens ergens aan! groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Ellen,
    wat vond ik dat een lief gebaar! En je label is super, die heeft een ereplaatsje gekregen! We gaan er samen weer wat van maken volgend jaar, op school en in onze vrije tijd!
    Eerst eens lekker genieten van de vakantie, en daarna gaan we weer "los".
    Liefs, je Mattie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super Ellen!
    En geniet van de vakantie!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf papier is dit zeg! Hebben! Zo te zien is Mariken blij met dit lieve gebaar! Ik vind hem ook erg leuk! Fijne vakantie en hopelijk tot snel!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooie hollandse tag ! mooi gemaakt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een erg leuk labeltje Ellen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan Ellen voor je maatje! Ook je kaartje voor het KKT vind ik prachtig!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooi tag in die vrolijke Hollandse kleuren! En matties zijn kostbaar die mag je af en toe verwennen....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi die kleine labelkaartjes, ik ben er weg van.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha die Ellen,

    nou dat is lief van je! En dat zal Mariken zeker waarderen! Als mattie en als medescrapster. Leuk als een collega een vriendin wordt (of andersom...;-))
    Ik heb die jaren op de basisschool mijn duo's altijd een klein cadeautje gegeven. Dat werd ook reuze gewardeerd. Juist omdat ze niets verwachten, is extra leuk!

    Groetjes en geniet van het vakantiegevoel!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel attent en erg lief als gebaar. Ze zal er superblij mee zijn. Het is dan ook een erg mooi tagje geworden! Mooie combinatie van het kraft met deze kleuren. De rick rackjes maken het heel speels!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Niets is fijner als een goede collega. Lief van je!
    De tag ziet er super tof uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooi label om je mattie mee te bedanken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een erg mooie tag! En het is inderdaad fijn als je een "speciale" collega hebt!
    Geniet van jullie vakantie! Wij moeten nog even 3 weken doorbijten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave tag! Ik houd van deze stijl, super!

    BeantwoordenVerwijderen