vrijdag 1 juni 2012

Love you a latte

Na al mijn kleuractiviteiten van de laatste tijd vond ik het ook wel weer een keer leuk om een kaartje zonder afdrukje te maken. In plaats daarvan heb ik een plaatje uit een tijdschrift genomen. De tekst staat op een zelfgemaakt label met gestempelde letters van de Action en gestanste van Tim Holtz. De kaart heb ik aan Joost, mijn man, gegeven. Hij was gisteren jarig en werd 50! Voor hem dus geen Abraham-kaart, maar een koffie-kaart om hem te feliciteren. De tekst past prima bij hem. Natuurlijk hou ik heel veel van hem, maar hij kan ook hele lekkere latte macchiato's voor mij maken... Vandaar.

Gisteren hebben we het alvast een klein beetje gevierd. Samen met onze dochters zijn we naar Leuven gereden. Daar woont onze oudste zoon en we zijn daar heerlijk uit eten geweest bij de pizzeria. En natuurlijk heeft gisteren ook de vlag uitgehangen. Met daaraan een opblaas 50. Op 10 juni is het 'echte' feest, dus dan kan die vlag weer naar buiten!

challenges:
Here come the boys #28 - anything goes
Lexi's creations #66 - for the man in our lives
One stop craft #184 - one for the boys
Party time tuesday #70 - anything goes

17 opmerkingen:

  1. Ik zie je kaarten graag met mooie afdrukjes, maar ik vind dit ook echt een pareltje hoor! Subtiel maar vrolijk gekleurd papier als achtergrond, een geweldig bedachte tekst en een leuk geheel. Fijn dat jullie zo'n gezellig familiefeestje hebben gehad, veel plezier straks met het "echte" feest! groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk! En een prima mannenkaart! Gefeliciteerd met je Abraham en dat hij nog meer veel latte's voor je mag maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ook weer een prachtig kaartje Ellen, ik hou wel van je kaartjes met een plaatje uit een tijdschrift, wil dit toch ook nog eens proberen!
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je man!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey, wat een originele kaart voor Joost! Die tekst is geweldig!
    Als ik bij je kom kleuren, wil ik die Latte van hem ook wel eens proeven!
    De 10de staat genoteerd, gezellig!
    Tot morgen en succes zo vroeg bij de kapper.
    Liefs Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je man, leuke persoonlijke kaart heb je voor hem gemaakt....heerlijk zo´n man die lekkere latte macchiato's voor je maakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ellen,
    gefeliciteerd met je Abraham in huis :)
    Wat hebben jullie al gezellig gevierd en wat een toffe kaart heb je gemaakt !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ellen,

    enig, origineel kaartje heb je gemaakt voor Joost. van harte gefeleciteerd!!
    En wat zo grappig is: mijn man wordt in augustus 50 en maakt ook de heerlijkste Latte Macchiato voor mij.....hij heet alleen dus geen Joost.
    Gezellig dat jullie bij jullie zoon in Leuven zijn geweest met de meiden om uit eten te gaan. Kon hij er toch bij zijn.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een hele leuke kaart ! mooi en mmmmmm, lekker !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alsnog gefeliciteerd met je man Ellen. Wat een superleuke kaart heb je voor hem gemaakt, heel origineel!

    Fijn weekend:-D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a beautiful card! Thanks for playing along at OSCC this week! Ani
    P.S. I have a candy on my blog if you're interested http://beautifulworld-ani.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Ellen, heel origineel bedacht.
    Fijn weekend,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great male card Ellen, thanks for playing along at Here Come The Boys Anything goes challenge.
    Have a great weekend. Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Komt ie dat ook op verplaatsing maken die latte machiatto? Ik wil hem anders wel es inhuren *lol*
    Je maakte een mooie kaart voor je man! Heel mooie kleuren en een origineel thema. Veel mooier dan die vaak lelijke Abraham kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijke kaart, met een erg persoonlijke touch, gaaf hoor. En nog van harte met je man.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely card, Ellen! Thank you for joining us at OSSC this week! Good luck!
    Svit xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fabulous card I could just drink that latte! Thanks so much for joining us at Lexi's for our Male Challenge hugs Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovey layout and colours.

    Thank you for joining us at Lexis Creations

    Hugs Julie x

    BeantwoordenVerwijderen