vrijdag 15 juni 2012

Geslaagd!

De dochters van mijn man hebben eindexamen vwo gedaan. Gisteren kwam eindelijk de uitslag. Hoewel ze hele goede schoolexamencijfers hadden, was het met de nieuwe regeling voor het centraal schriftelijk eindexamen toch spannend. Je moet nu gemiddeld een 5,5 halen voor al je CSE's. Bij een lagere score ben je sowieso gezakt. Ilja dacht wel dat ze het gehaald had, maar Nanette was daar niet zo zeker van. Ik heb er geen moment aan getwijfeld dat ze het zouden halen en had dus twee kaartjes gemaakt. En ja hoor, geslaagd! Allebei!
Het leuke bolletjes papier is van Magnolia. Ik had dat papier in twee kleuren en besloot daarom maar om gewoon een tweeling-kaart voor ze te maken. Het afdrukje van Sassy Cheryl's heb ik ingekleurd met Spectrum Noir markers. Ik heb ze uitgeknipt en op een stukje uit een oud schoolboek geplakt. Voor Nanette een stukje uit een wiskunde boek en voor Ilja komt het fragment uit Nieuw Nederlands. Het ronde stempeltje heb ik afgelopen zaterdag bij Elke gekocht. Als versiering heb ik daarin nog een hartje geplakt. Meer niet. 

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten voor de meiden! Nogmaals proficiat, wat fijn dat ze er allebei doorheen zijn!
    Tot zo, liefs Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het blijft toch altijd spannend he ? bij ons zijn ze er nog niet van af. de sfeer is toch altijd anders.
    hele mooie kaartjes gemaakt ! bij onze meiden zal het hopelijk ook zo aflopen !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super tof, ik hou van je stijl.

    Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Altijd weer lekker als dat achter de rug is! Hele leuk kaartjes heb je gemaakt zeg!!
    De verf/inkt spatjes van Eilne zitten op één van de nieuwe clear stamps met teksten. Ik gaf h'm weg bij mijn give away in maart.
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, leuke kaartjes heb je voor ze gemaakt Ellen!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte voor de twee dames! Goed gedaan! En leuk dat jij ze verwent met een mooie kaart. Erg leuk staat dit papier bij de digi's die je gebruikt heb. Leuk ook de stempels erbij!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd voor de meiden ! Nu een welverdiende vakantie dan ! Je hebt erg leuke kaartjes voor ze gemaakt !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat en super kaartjes weer!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat goed dat ze allebei geslaagd zijn! Gefeliciteerd hoor!
    De kaartjes zullen wel goed gevonden zijn, want ze zijn weg leuk.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met de beide meiden, wat fijn, wij hebben ook zo´n topper thuis!! Mooie kaarten heb je gemaakt, leuk dat bolletjes papier en grappig die kleine details dat maakt het heel persoonlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super dat ze geslaagd zijn! Daar kan een kaartje niet ontbreken en ze zijn beiden superleuk Ellen!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke persoonlijke kaarten Ellen. Het bolletjes papier is inderdaad leuk.
    Fijn weekend,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh geweldige afbeeldingen! Leuk om te krijgen denk ik en proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd! Schattig stempeltje, maar door dat stoere achtergrondpapier is het toch niet te zoet. Fijn feestje gewenst!
    groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Ellen,

    gefeliciteerd met de meiden ! Hele opluchting en vooral nu die norm anders is dan voorgaande jaren. Je kaarten zijn super! Ik ehb echt zitten kijken: wat een verschil maakt dat als je een stempeltje anders inkleurt. Door de haarkleur ziet het er echt anders uit! En voor een tweeling houd ik erg van dit soort kaarten. Net als die je voor hun verjaardag had gemaakt, wel anders, maar herkenbaar en lijkend op elkaar.
    Ken je trouwnes de boeken van Jussi Adler-Olsen? Een Deense schrijver. Ik heb net het eerste boek uit: De vrouw in de kooi.
    Tweede deel heb ik bij me nu in de nachtdienst, maar ik maak eerst mijn blogronde af.

    Groetjes en een fijn weekend!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat met de geslaagden, helemaal goed! En mooie kaarten heb je voor ze gemaakt, toepasselijke afdrukjes en stukjes boek erbij!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd! Het was inderdaad met die nieuwe regeling voor meer examenkandidaten spannend! Je kaartjes zijn leuk! Papier met de dots is dan ook super en mooi gekleurde stempels!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd! VWO, dat is niet nix, leuk dat ze het gehaald hebben!
    De stempels zijn schattig! Leuk met het gezellige stippeltjes papier.
    Nu je zoon nog en jullie kunnen weer ontspannen na alle examens.
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen