donderdag 15 maart 2012

Love

Een paar weken geleden is Bob vanuit Zürich met de trein ergens daar in de buurt gaan skiën. Kort nadat hij dat via skype verteld had, stond dit artikeltje met de postzegels in De Volkskrant. Ik vond het wel grapppig en heb het uitgeknipt en bewaard. Zaterdag heb ik er een kaartje voor hem mee gemaakt. Natuurlijk met papier van K&Company en met die-namics. Deze notebook-edge van MFT heb ik pas nieuw en ik vind 'm wel erg gaaf. Om het af te maken heb ik nog twee stempels rechtsonder in de hoek gezet. Het kaartje heb ik meteen naar de brievenbus gebracht. Vandaag heb ik van Bob gehoord dat hij het kaartje ontvangen heeft. En dus kan ik het nu op mijn blog plaatsen.

challenges:
Een hoop inspiratie - alles mag
Anything #62 - boyz to men

11 opmerkingen:

  1. Wat gaaf en superorigineel ! Bedankt dat je meedoet bij EHI. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gevonden Ellen! Super hoe je het verwerkte!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey, dat is nog eens een originele kaart! Hartstikke leuk!
    Tot morgen, xxx Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ellen,

    wat een leuke kaart heb je gemaakt. Ik begin je stijl een beetje te herkennen. Leuk is dat!
    Het stempeltje past super bij de postzegels.

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, echt superleuk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke en originele kaart heb je gemaakt Ellen:0)
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk kaartje Ellen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk kaartje Ellen en erg origineel.
    Lieve groet,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een geweldig persoonlijke kaart weer...de notebook-edge is inderdaad heel mooi ik denk dat je die vaak gaat gebruiken!!

      Verwijderen
  9. Gorgeous card. Thanks for playing along at Anything Goes Hugs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen