zondag 22 januari 2012

Zonder tekst

Aan de hand van de sketch van Dutch dare card challenges heb ik deze kaart gemaakt. Het papier komt uit een blokje dat ik gratis gekregen heb op de KreaDoe. De dots voor de challenge bij Pixie dust studio's heb ik gemaakt met een embossingfolder. In  de uitverkoop bij de Scrapheap heb ik de houten stempel gekocht. De laatste tijd vind ik houten stempels helemaal geweldig en deze kon ik gewoon niet laten liggen. Alleen de hartjes heb ik ingekleurd. Daarvoor heb ik een stift van Tombow gebruikt (door kerstman Bob speciaal voor mij gekocht bij Posthumus in Amsterdam) en daarna heb ik ze bewerkt met Diamond glaze. Achter de dots en de stempelafdruk zit juteband. Deze keer heb ik geen tekst gebruikt. Daardoor kan ik deze kaart nog voor veel gelegenheden gebruiken.  Rechts onder heb ik nog een hartjes knoopje van Joy geplakt. Ook dat heb ik rood gemaakt en laten glimmen met Diamond glaze.

challenges:
Pixie dust studio's - we're going dotty
Wags 'n whiskers #71 - love card

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, ik vind hem super!
    Fijne zondag!
    Gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a lovely card
    Thank you for joining us at Dutch Dare this week
    Love Jan
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi geworden Ellen!
    Je begint de smaak al goed te pakken te krijgen ;-)
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel tof gedaan! Ik ben het eens met Debby, je hebt de smaak te pakken. Een gevaarlijk virus kan het zijn hoor! :-)
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart. Ja, ze hebben leuke dingen bij de Scrapheap! Ik kom er ook regelmatig. Woon er helaas maar 25min. vandaan.Mijn stuur gaat vaak die kant. Ken je dat: je auto wil die kant op maar jij niet?!HaHa. Je kaartje is erg leuk! xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a lovely card!
    Nice take on the sketch.
    Thanks for playing with us at DDCC.
    Hugs
    Marcelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is wonderful Ellen, I love the simply style. Thanks for sharing with us at Wags 'n Whiskers this fortnight, good luck and hope to see you again soon. Pami x

    BeantwoordenVerwijderen