vrijdag 20 januari 2012

Light up my day!

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn zoon Tim. Hij studeert geneeskunde in Leuven en heeft momenteel examens. Dat betekent heel erg hard werken! Hij kan daarom wel wat gezellige post gebruiken. Het afdrukje heb ik geprint op kraft cardstock en ingekleurd met Derwents. Het is een freebie van Meljens Designs. Ook voor de tekst heb ik de printer gebruikt. Het papier is van Making Memories en komt uit één van de eerste blokjes die ik als beginnend 'skrepper' gekocht heb. Nu maar hopen dat mijn kaartje geluk brengt!

challenge:

2 opmerkingen:

  1. Laten we hopen dat het helpt! Aan je kaartje zal het niet liggen, die is weer erg leuk!
    Fijn weekend!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Ellen,
    Gelijk heb je dat je je zoon een hart onder de riem wil steken tijdens deze zware blokperiode. En een kaartje van de mama doet het altijd goed, gelijk welke leeftijd ze zijn! Leuk kaartje trouwens en mooie kleurtjes!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen