dinsdag 24 januari 2012

Joke en Henk

Voor Joke en Henk heb ik dit kaartje gemaakt. Gewoon omdat ze de liefste ouders zijn van de hele wereld en omstreken. Mijn vader is COPD-patiënt en nadat hij vorig jaar oktober een longontsteking heeft gehad komt hij de deur niet meer uit. Ik probeer ze een paar keer per week te bellen en zeker één keer in de 14 dagen bij ze langs te gaan. Ik denk dat ze het ook wel heel leuk vinden om een keer een kaartje van mij te krijgen. Het is een simpel kaartje van bruin en craft cardstock, creatables van Marianne Design en een stempeltje uit de winkel van Elke Verschooten.

3 opmerkingen:

  1. Oh, wat is dit mooi! Gaaf gemaakt en goed gelukt met de creatable! En stiekem jaloers, want je hebt em geplaatst terwijl ik nog een uur moest vergaderen.... Och, het zit er weer op, heb lekker gegeten (was al klaar toen ik thuis kwam) en ga nu even lekker ontspannen = freubelen :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! Mooie creatie en super strak uitgevoerd!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt stijlvol! Prachtig is dit!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen