woensdag 11 januari 2012

Dat verdient een bloemetje

Vandaag heb ik niet veel tijd, maar ik kon de verleiding niet weerstaan om toch iets te maken. Het is een simpel kaartje geworden. Het idee daarvoor heb ik gehaald van Elke's blog. Gisteren zijn eindelijk de stempels binnen gekomen die mijn man begin december bij Kitty's Craft besteld had. Ze waren bedoeld voor onder de kerstboom. Toen heb ik noodgedwongen andere stempels gekregen, dus eigenlijk mag ik niet klagen ;) Eén van die nieuwe stempels kan ik mooi gebruiken om aan de challenges mee te doen van Cupcake Craft en 7 Kids College Fund, want daar is de opdracht 'try something new'. Verder heb ik niet veel materiaal gebruikt: een bloemetjes pons van de Action, een touwtje, wat cardstock en doorschijnend papier. 

challenges:
Cupcake Craft #174 - something new (new stamp)
7 Kids College Fund #38 - try something new (new stamp)
Lexi's creations #56 - anything goes
Dream valley #23 - anything goes

8 opmerkingen:

  1. Ik vind 't een schatje, simpel maar superlief!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om transparant papier te gebruiken, geeft een mooi effect!
    En als je het niet kunt laten om een kaartje te maken, kunnen we nu toch echt wel stellen dat je scrapverslaafde bent :P
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en stijlvol! Ik was vandaag nog bij Elke en ze heeft zoveel mooie spullen...ik heb het weer niet kunnen laten! Je zal het wel eens zien verschijnen op mijn blog.
    Veel liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had de kaart bij Elke ook al voorbij zien komen, maar jouw uitvoering is ook prachtig. Mooi in al zijn eenvoud. Het doorschijnende papier doet het inderdaad erg goed!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card. Thanks for joining in at Lexis Creations. Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastic card, I love the layout! Thanks for joining us at Cupcake and good luck! Delphine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ook heel mooi in deze kleuren!

    groetjes

    elke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card ... I love the colours you used. Thanks for playing along at Dream Valley Challenges - good luck in the draw!
    Lynne x

    BeantwoordenVerwijderen